نویسنده: میلاد فاطمی
// جمعه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۱

مراحل دوبله ژاپنی بازی Death Stranding به اتمام رسید

در فاصله کمتر از سه ماه مانده به انتشار بازی مورد انتظار Death Stranding، به‌نظر می‌رسد روند ساخت بازی در مراحل پایانی قرار دارد و صداگذاری زبان ژاپنی بازی انجام شده است.

چند نفر را می‌شناسید که تا حالا نام هیدئو کوجیما را نشنیده‌اند و آثار جذابی را که خلق کرده است، تجربه نکرده باشند؟ به جرات می‌توان گفت که کمتر کسی در این دسته قرار می‌گیرد. یکی از موردانتظارترین بازی‌هایی که چند سالی است گیمرها به شدت منتظر تجربه آن هستند، بازی Death Stranding است. علاوه‌بر تیم بازیگری هیجان‌انگیز و داستان پیچیده آن، مهمترین دلیلی که این اثر تا این حد مورد توجه قرار گرفته، نام هیدئو کوجیما افسانه‌ای به عنوان کارگردان بازی است. اگر زومجی را دنبال کرده باشید، حتما اطلاع دارید که چند روز پیش کوجیما تایید کرد که تولید بازی Death Stranding در دوره کرانچ قرار دارد. حال به نظر می‌رسد ساخت بازی در مراحل پایانی خود قرار دارد؛ چراکه صداگذاری نسخه ژاپنی آن نیز به اتمام رسیده است. حدود یک سال پیش بود که عوامل و تیم دوبله نسخه ژاپنی بازی Death Stranding معرفی شدند. حال در جدیدترین اخبار بازی، کوجیما در حساب توییتر خود تایید کرد که دوبله و صداگذاری نسخه ژاپنی آن انجام شده است.

بازی Death Stranding قرار است در تاریخ ۱۷ آبان (هشت نوامبر) برای پلی استیشن 4 عرضه شود. جالب است بدانید علی‌رغم اینکه در ابتدا بازی به‌صورت انحصاری برای سونی و پلی استیشن منتشر خواهد شد، اما با توجه به‌اینکه چند روز پیش بلاگ پلی استیشن نام بازی Death Stranding را از لیست بازی‌های انحصاری خود حذف کرده است، می‌توان انتظار داشت که بازی در آینده برای دارندگان پی سی نیز منتشر شود. برای به‌دست آوردن اطلاعات بیشتر، بهتر است تا ۱۰ روز آینده و شروع نمایشگاه گیمزکام منتظر بمانیم چراکه قرار است هیدئو کوجیما روی صحنه ظاهر شود و اطلاعات تکمیلی بازی را اعلام کند.

به نظر شما کوجیما با بازی Death Stranding باز هم می‌تواند انتظارات فراروانی که ایجاد کرده را برآورده کند؟ لطفا نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده