// جمعه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل Galactic Colonies؛ تسخیر سیاره‌ها

در بازی موبایل Galactic Colonies بازیکنان هدایت شخصی را برعهده می‌گیرند که باید به سیاره‌های مختلف سفر کند و با ساخت‌وساز در آن‌ها، منابع مختلفی را کسب کند.

در این قسمت از معرفی بازی موبایل به‌سراغ یک بازی استراتژی با المان‌های شهرسازی رفته‌ایم؛ اثری که سعی دارد به‌واسطه المان‌های تازه و جدید خود، تجربه‌ی متفاوتی را نسبت‌به سایر بازی اندروید و آیفون شهرسازی در دسترس کاربران قرار دهد. بازی آیفون و اندروید Galactic Colonies از نظر داستانی، داستان خاصی را دنبال نمی‌کند. بااین‌حال بازیکنان در نقش یک نیروی اکتشاف قرار می‌گیرند که از سوی فرمانده خود به مرحله‌های مختلفی فرستاده می‌شود. حال در هر مرحله شامل چند مأموریت می‌شود که باید آن‌ها را کامل کنید.

Zombie Haters
Zombie Haters
Zombie Haters

با شروع بازی موبایل Galactic Colonies وارد بخش تمرینی می‌شوید؛ جایی‌ که نحوه بازی کردن و مکانیزم‌های بازی به شما یاد داده می‌شود. همانند سایر بازی‌های استراتژی که دارای المان‌های شهرسازی هستند، بازیکنان باید ساخت‌وسازهای مختلفی انجام دهند تا مأموریت‌ها انجام شود. بااین‌حال Galactic Colonies یک تفاوت بزرگ با سایر بازی‌های هم‌سبک خود دارد. معمولا در بازی‌های استراتژی روی موبایل از یک سیستم راهنمای انجام مراحل استفاده می‌شود. بدین صورت که بازی به شما می‌گوید که الان باید کدام ساختمان را بسازید یا از کدام ویژگی استفاده کنید. این در حالی است که بازی اندروید و آیفون Galactic Colonies در ابتدا تمامی بخش‌های بازی را به شما آموزش می‌دهد تا به‌صورت کامل با آن‌ها آشنا شوید. سپس در مراحل بعدی، تنها مأموریتی که باید انجام دهید را مشاهده می‌کنید و هیچ راهنمای دیگری برای شما درنظر گرفته نشده است. به‌عبارتی باید از دانش خود و اطلاعاتی که از بخش آموزشی کسب کرده‌اید، مأموریت‌ها را انجام دهید. شاید در ابتدا انجام این کار تا حدی شما را سردرگم کند، اما با پیشروی در بازی به‌خوبی با ساختار بازی آشنا می‌شوید.

تکنولوژی‌های جدید بازی مربوط به آزاد شدن ساختمان‌های بازی است.

بازی آیفون Galactic Colonies دارای یک بخش آزمایشگاهی هم است که می‌توانید آنجا تکنولوژی‌های مختلف ارتقا دهید و موارد جدیدتری را یاد بگیرید. تکنولوژی‌های جدید بازی مربوط به آزاد شدن ساختمان‌های بازی است. ساختمان‌های Galactic Colonies هم در سه دسته مختلف قرار می‌گیرند. دسته اول مربوط به ساختمان‌هایی است که ازطریق آن می‌توانید نیروهای کاری مختلفی را بسازید تا در سایر دسته‌ها کمک‌ حال شما باشند. دسته دوم مربوط به ساختمان‌های تجاری مثل ساختمان استخراج پول و موارد مشابه است. در انتها و آخرین دسته هم مربوط به ساختمان‌های غذایی و منابع مختلف می‌شود. موردی که در Galactic Colonies بسیار اهمیت دارد، این است که بازیکنان بتوانند به‌خوبی میان ساختمان‌ها یک ارتباط درست را برقرار کنند. برای انجام مأموریت‌ها و کارهای مختلف، باید ساختمان‌ها را به یکدیگر متصل کنید. برای مثال با ساخت ساختمان ساخت کارکنان، باید یک ساختمان غذا هم بسازید و با متصل کردن این دو ساختمان، غذای کارکنان بیشتر جهت ساخته شدن را فراهم کنید. همچنین این روند برای سایر دسته‌ها و ساختمان‌ها هم انجام می‌شود. زمانی‌که یک تکنولوژی جدید را کسب می‌کنید، فرمانده شما نحوه استفاده از آن و نوع ارتباط ساختمان مورد نظر با سایر ساختمان‌ها را شرح می‌دهد.

Zombie Haters
Zombie Haters
Zombie Haters

مراحل اولیه برای آشنا شدن شما با مکانیزم‌های بازی طراحی شده است، اما با پیشروی بیشتر باید از ساختمان‌های متعدد و مختلفی استفاده کنید و این کار جدا از زمان‌بر بودن، ساعت‌ها شما را سرگرم خواهد کرد. بااین‌تفاسیر اگر علاقه‌مند به بازی شهرسازی با المان‌های استراتزی هستید، بازی موبایل Galactic Colonies می‌تواند تجربه‌ی متفاوتی را در اختیار شما قرار دهد. در پایان یادآوری می‌کنیم که مقالات بهترین بازی های اندروید به‌طور هفتگی و ماهانه منتشر می‌شوند که شما را در جریان بازی‌های برگزیده این پلتفرم قرار می‌دهند. همچنین می‌توانید تریلر Galactic Colonies را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات

دانلود بازی Galactic Colonies


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده