// جمعه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۱

دمو بازی Cadence of Hyrule روی نینتندو سوییچ منتشر شد

شرکت نینتندو با انتشار یک ویدیو اعلام کرد که کاربران نینتندو سوییچ هم‌اکنون می‌توانند دموی Cadence of Hyrule را از فروشگاه eShop دانلود کرده و تجربه کنند.

بازی Cadence of Hyrule: Crypt of the NecroDancer ft. The Legend of Zelda در ماه ژانویه به‌صورت انحصاری برای نینتندو سوییچ عرضه شد و استودیو Brace Yourself Games به‌خوبی توانست تجربه‌ی متفاوت و سرگرم کننده‌ای را در دسترس کاربران قرار دهد. حرکت بازیکن در Cadence of Hyrule حالت ریتمیک دارد و باتوجه‌به عملکرد شما در بازی، موسیقی در حال پخش شکل‌وشمایل متفاوتی به‌خود می‌گیرد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، نینتندو در راستای جذب مخاطبان بیشتر به Cadence of Hyrule یک نسخه دمو برای کاربران نینتندو سوییچ تدارک دیده است. ازاین‌رو کاربران کنسول هیبریدی نینتندو می‌توانند هم‌اکنون به فروشگاه eShop نینتندو مراجعه کنند و نسخه دمو Cadence of Hyrule را دانلود کنند و از تجربه آن لذت ببرند. در انتهای مطلب کاربران می‌توانند تریلر معرفی نسخه دمو Cadence of Hyrule را در زومجی تماشا کنند و نظرات خود را با ما در میان بگذارند.

همچنین امیدواریم در آینده شاهد همکاری نینتندو با استودیوهای مستقل دیگری نظیر Brace Yourself Games باشیم تا یک کراس‌آور جالب در جهان‌ بازی‌های نینتندو به‌وجود آید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده