// جمعه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۱

تاریخ انتشار بازی Trine 4: The Nightmare Prince مشخص شد

استودیو Frozenbyte با انتشار یک تریلر اعلام کرده است که Trine 4: The Nightmare Prince در تاریخ ۱۶ مهر ماه عرضه می‌شود.

Trine 4: The Nightmare Prince جزو آن دسته از بازی‌هایی است که علاقه‌مندان به بازی‌های مشارکتی و پلتفرمر منتظر آن هستند تا بتوانند یک بار دیگر از طریق سه شخصیت دوست داشتنی این مجموعه، تجربیات متفاوتی را کسب کنند.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، استودیو فروزن‌بایت (Frozenbyte)، سازنده بازی Trine 4: The Nightmare Prince، تاریخ انتشار این بازی را مشخص کرده است. در جریان تریلر منتشر شده از Trine 4: The Nightmare Prince، مشخص شده است که کاربران کامپیوتر،‌ پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ در تاریخ ۱۶ مهر ماه (هشت اکتبر) می‌توانند این بازی را تجربه کنند.

در جریان تریلر منتشر شده، شاهد سه شخصیت بازی به‌نام‌های آمادئوس جادوگر، پونتیوس شوالیه و زویا دزد هستیم که در جهان نسخه چهارم وارد ماجراجویی جدیدی می‌شوند. همچنین در بخشی از تریلر تاریخ انتشار Trine 4، معماها و سکوبازی‌های هر محیط را مشاهده می‌کنیم. ساختار معماهای بازی به‌شکلی است که بازیکنان برای کامل کردن آن‌ها باید از سایر شخصیت‌های تیم خود کمک بگیرند؛ زیرا هرکدام از آن‌ها مهارت‌های مخصوصی دارند.

در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده از بازی Trine 4: The Nightmare Prince را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. در این میان اشاره کنم که در تاریخ ذکر شده، بازی Trine: Ultimate Collection هم منتشر می‌شود که نسخه کالکشن هر چهار نسخه مجموعه Trine به‌حساب می‌آید.

دانلود ویدیو از آپازات


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده