// جمعه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۱

تریلر جدید Borderlands 3 با محوریت کاراکتر Amara منتشر شد

در راستای معرفی والت هانترهای بازی Borderlands 3، تریلر جدید این بازی با محوریت کاراکتر Amara منتشر شده است.

مدتی است که استودیو گیرباکس سافتور (Gearbox Software)، سازنده بازی Borderlands 3، سعی دارد به‌واسطه انتشار تریلرهای مختلف، بازیکنان را با والت‌ هانترهای بازی آشنا کند. در ابتدا یک تریلر از شخصیت Zane منتشر شد که مهارت‌ها و داستان این شخصیت را نشان می‌دهد. در ادامه یک تریلر مشابه هم برای شخصیت Moze به اشتراک گذاشته شد که رابطه دوستانه میان Moze و ربات او را نمایش می‌داد.

باتوجه به‌جدیدترین اخبار بازی، استودیو گیرباکس سافتور تریلر جدیدی از بازی بوردرلندز 3 منتشر کرده است که در این تریلر شاهد کاراتر Amara و گیم‌پلی او هستیم. Amara همانند مایا و لیلیث در نسخه‌های پیشین، یک Siren به‌حساب می‌آید. Amara در طول زندگی خود مدام به‌دنبال مبارزه با افراد شرور و برقراری عدالت بوده است؛ ازاین‌رو بین مردم محبوبیت بالایی دارد و همه او را دوست دارند. تابه‌حال گروه‌های مختلفی سعی کرده‌اند او را به دام بیندازند، اما تمامی آن‌ها در کار خود ناموفق بوده‌اند.

از نظر مهارت هم وی دارای قدرت‌های جادویی است که می‌تواند دشمنان خود را از بین ببرد. برای مثال بازوهای جادویی او می‌توانند دشمنان اطراف Amara را به اطراف پرتاب کنند. در ادامه کاربران زومجی می‌توانند تریلر والت هانتر Amara را در یوتیوب تماشا کنند و نظرات خود را با ما در میان بگذارند.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده