// جمعه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۱

فروش بازی Resident Evil 2 Remake به ۴.۵ میلیون نسخه رسید

کپکام به‌تازگی آمار فروش بازی‌های اخیر خود را منتشر کرده است و در آن شاهد رشد فروش بازی‌هایی نظیر Resident Evil 2 Remake و Devil May Cry 5 هستیم.

بازی‌های Residen Evil 2 Remake و Devil May Cry 5 در سه ماهه اول سال ۲۰۱۹ عرضه شدند و تا پایان ماه مِی به‌ترتیب ۴.۲ میلیون نسخه و ۲.۱ میلیون نسخه به‌فروش رسانده‌اند. بااین‌حال به‌نظر می‌رسد بازی‌های جدید کپکام (Capcom) همچنان به‌فروش خود ادامه داده‌اند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، شرکت کپکام در وبسایت رسمی خود آمار و ارقام فروش بازی‌های خود را به‌روزرسانی کرده است و در جریان آن شاهد رشد فروش بازی‌های این شرکت هستیم. رزیدنت ایول 2 ریمیک توانسته است ۴.۵ میلیون نسخه فروش داشته باشد و اگر نیم میلیون نسخه دیگر از این بازی به‌فروش برسد، شاهد برابر شدن نسخه ریمیک با نسخه اصلی بازی هستیم که در سال ۱۹۹۸ عرضه شده بود. همچنین بازی دویل می کرای 5 هم توانسته است فروش خود را به ۲.۵ میلیون نسخه برساند.

در ادامه شرکت کپکام در گزارش مالی جدید خود اعلام کرده است که انتظار بالایی از دو بازی ذکر شده دارد و انتظار دارد هرکدام از آن‌ها تا پایان سال جاری مالی (انتهای ماه مارس ۲۰۲۰) بتوانند یک میلیون نسخه دیگر فروش داشته باشند. کپکام بر این عقیده است که وجود تخفیف‌های مختلف برای نسخه‌های دیجیتالی بازی، باعث فروش بیشتر آن‌ها می‌شود. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ آیا Devil May Cry 5 و Resident Evil 2 Remake تا پایان سال جاری مالی می‌توانند فروش خود را به ۳.۵ میلیون نسخه و ۵.۵ میلیون نسخه برسانند؟


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده