// پنجشنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۲۹

معرفی بازی موبایل Super Soccer Champs 2019؛ فوتبال به روش قدیمی

بازی Super Soccer Champs 2019 بازگشته است تا یک فوتبال ساده و آرکید مطابق سیستم‌های قدیمی را به شما ارائه کند. با زومجی همراه شوید.

بازی موبایل Super Soccer Champs 2019 یک بازی فوتبال آرکید و جذاب را مطابق سیستم‌های قدیمی به شما ارائه می‌کند و می‌توانید با گیم‌پلی ساده و روان آن سرگرم شوید. این بازی اندروید و آیفون را استودیو Jakyl در سبک ورزشی عرضه کرده است و با یک مهارت ساده می‌توانید گل‌های شگفت‌انگیزی را به ثبت برسانید. وجود جام‌های متنوع و شرکت در لیگ‌های معتبر از ویژگی‌های این بازی است.

بازی آیفون Super Soccer Champs 2019 یک فوتبال شگفت‌انگیز بالا به پایین به شما ارائه می‌کند و می‌توانید به‌ ساده‌ترین شکل ممکن یک فوتبال ناب را تجربه کنید. این بازی آرکید دکمه‌های کنترلی ساده‌ای دارد و بیش‌تر روند بازی به‌صورت خودکار انجام می‌شود. شما تنها باید عملیات توپ‌گیری و شوت را انجام دهید و تنها با دو دکمه زرد و قرمز مهارت خود را در بازی نشان دهید. بازی از آثار قدیمی سیستم‌های کلاسیک الهام گرفته است و نوعی نوستالژی به‌یادماندنی تلقی می‌شود. روند بازی فوق‌العاده ساده و روان و البته سریع دنبال می‌شود و از همین محدودیت می‌توانید بهترین استفاده را ببرید. بازی علاوه بر بخش تک‌نفره شما را وارد رقابت‌های آنلاین می‌کند و می‌توانید در تیم‌های دو در برابر دو با دوستان خود بازی را تجربه کنید. بیش از ۶۰۰ تیم برای بازی ساخته شده است و لیگ‌ها و جام‌های معتبر باعث می‌شود که ماندگاری بازی بالا باشد. می‌توانید تیم‌های خود را توسط یک سیستم‌ پیشرفته تمرین دهید و عملیات نقل و انتقال بازیکنان را داشته باشید. موتور بازی بهبود یافته است و نسبت به نسخه‌های قدیمی شاهد روان بودن بازی هستیم. چالش‌های روزانه بازی شامل رقابت‌های فوتبال چندنفره است و باید میانگین امتیازی معین یا تعدادی برد برای کسب جوایز به‌دست آورید. این اثر یکی از بهترین بازی های اندروید است و علاقه‌مندان فوتبال را با تجربه‌ای متفاوت همراه می‌کند. منوهای بازی کامل هستند و میزان پیشرفت بازیکنان و تمرینی را که باید ببینند به شما نشان می‌دهند. این بخش برای هر بازیکن منحصربه‌فرد است و امکان مدیریت گسترده را به شما می‌دهد. بازی به‌صورت زنده در زمین‌های فوتبال مختلف برگزار می‌شود و آب و هوا نیز متغیر خواهد بود. در هنگام تمرین دادن به بازیکنان باید نهایت دقت را بکنید تا منجر به آسیب دیدن آن‌ها نشود. باید به پست مخصوص هر بازیکن هم دقت کنید و تنها تمرینات مختص آن‌ها را برای‌شان تنظیم کنید. زمانبندی تمرین‌ها هم بسیار مهم است و نباید قبل از بازی‌ها آن‌ها را زیاد خسته کنید.

Super Soccer Champs 2019

هوش مصنوعی بازیکنان در بازی Super Soccer Champs 2019 تحسین برانگیز است و تیم رقیب از روش‌های مختلف برای به ثمر رساندن گل استفاده می‌کند. شما هم برای گل زدن کار ساده‌ای پیش‌رو ندارید و با همین گیم‌پلی ساده می‌توانید بزرگ‌ترین چالش را تجربه کنید. در حین انجام مسابقات می‌توانید پخش مجدد گل‌ها را مشاهده کنید و در صورت نیاز آن‌ها را ذخیره کنید. رابط کاربری بازی بهبود یافته است و می‌توانید در منوهای بهتری عملیات مدیریت تیم‌ها و شرکت در جام‌ها را انجام دهید.

موتور بهبودیافته بازی امکان استفاده از سیستم پیشرفته تمرین را فراهم کرده است و سرگرم‌کننده است

امکان ویرایش تیم‌ها و بازیکنان در بازی Super Soccer Champs 2019 فراهم شده است و گزینه‌ها و آیتم‌های جذابی در اختیار شما قرار دارد. بازی را می‌توانید در مسابقات ساده دوستانه یا لیگ‌های کوتاه هم تجربه کنید و جوایز بیش‌تری را نصیب خود کنید. گوگل‌پلی امکان دریافت اچیومنت‌های مختلف را فراهم کرده‌ است و مدام به شما اطلاع‌رسانی می‌کند. در جریان برگزاری لیگ‌های مختلف پیشنهادهایی برای بازیکنان شما ارسال می‌شود و شما با پذیرش آن‌ها می‌توانید منابع مالی را به تیم ترزیق کنید. این منابع برای خرید بازیکنان دیگر و پرداخت ورودی جام‌های مختلف کاربرد دارد.

Super Soccer Champs 2019

SSC 2019 یک بازی فوتبال آرکید است که گیم‌پلی ساده، روان و سریعی را ارائه می‌کند و بسیار لذت‌بخش است

قبل از انجام هر بازی باید ترکیب خود را تنظیم کنید و تاکتیک‌های مختلف را به بازیکنان ارائه کنید. بازی Super Soccer Champs 2019 از این لحاظ مشابه دیگر شبیه‌سازهای فوتبال عمل می‌کند و منوهای بازی هم اطلاعات زیادی را در اختیار شما می‌گذارد. تیم شما مدام لول‌آپ می‌شود و امکان حضور در لیگ‌های معتبر را پیدا می‌کند. میزان اهدای جوایز و سکه‌ها هم مطابق سطح شما به‌صورت نمایی افزایش پیدا می‌کند. بازیکنان بهتر و میلیونی هم آنلاک می‌شوند و می‌توانید برای‌شان پیشنهادهایی را در مزایده ارسال کنید.

بازی SSC 2019 نشان می‌دهد که هنوز هم می‌توان با سیستم قدیمی بازی‌های فوتبال همراه بود و لذت برد. این سیستم باعث می‌شود که حجم زیادی برای یک موتور پیشرفته مصرف نشود و سازندگان بتوانند محتوای بیش‌تری همچون تیم‌ها و سیستم‌های تمرینی را در بازی قرار دهند. این بازی را می‌توانید از پلی‌استور و اپ‌استور برای سیستم‌عامل اندروید و iOS دریافت کنید.

دانلود بازی Super Soccer Champs 2019


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده