نویسنده: رضا علمی
// پنجشنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۲۶

حضور وسلی اسنایپس در دنباله فیلم Coming to America

وسلی اسنایپس، بازیگر مجموعه فیلم‌های Blade، در قسمت دوم فیلم Coming to America (سفر به آمریکا) با ادی مورفی همبازی خواهد شد.

وسلی اسنایپس، بازیگر و رزمی‌کار حرفه‌ای که در یکی دو دههٔ پیش از بازیگران به‌نام فیلم‌های ژانر اکشن بود و سینمادوستان وی را با نقش‌آفرینی در سه‌گانهٔ خون‌آشامی و ابرقهرمانی Blade (تیغه) به‌خاطر دارند، در دنباله فیلم Coming to America (سفر به آمریکا) شرکت پارامونت پیکچرز (Paramount Pictures)، همبازی ادی مورفی، بازیگر، کارگردان، تهیه‌کننده، کمدین و خواننده آمریکایی خواهد شد که در فیلم ابتدایی حضور داشت و نقش اصلی را ایفا می‌کرد و در فیلم جدید نیز به‌احتمال فراوان نقش اصلی از آن او خواهد بود. وسلی اسنایپس در فیلم جدید شرکت پارامونت پیکچرز، نقش یک ژنرال آفریقایی را ایفا خواهد کرد. ادی مورفی نیز احتمالاً نقش همان شخصیت آکیم، شاهزادهٔ آفریقایی سرزمین زاماندا را ایفا می‌کند.

Coming to America

کریگ برو برای کارگردانی دنبالهٔ فیلم Coming to America انتخاب شده است؛ کریگ برو با کارگردانی فیلم‌هایی چون The Poor & Hungry (فقیر و گرسنه)، Black Snake Moan (نالهٔ مار سیاه) و Hustle & Flow (شتاب و طغیان)، در سینمای هالیوود شناخته شد و فیلم ابتدایی وی یکی از فیلم‌های خوب سینمای مستقل آمریکا بود که در سال ۲۰۰۰ اکران شد و با نگاه مثبت منتقدان همراه شد. یکی از دلایلی که مسئولان شرکت پارامونت پیکچرز، کریگ برو را برای کارگردانی قسمت دوم Coming to America انتخاب کرده‌اند، سابقهٔ همکاری این کارگردان با ادی مورفی و رابطهٔ خوب این دو نفر با یکدیگر است. این دو در فیلم Dolemite Is My Name (نام من دلامیت است) سرویس استریم نتفلیکس (Neflix) که فیلمی بیوگرافی و کمدی است، با هم کار کرده‌اند و این فیلم در سال ۲۰۱۹ روی آنتن نتفلیکس خواهد رفت. گویا ادی مورفی پس از ساخت فیلم Dolemite Is My Name، بسیار مشتاق به‌همکاری دوباره با کریگ برو بوده است و حال دوباره فرصت همکاری با این کارگردان را در دنبالهٔ فیلم Coming to America به دست خواهد آورد. وسلی اسنایپس نیز در فیلم Dolemite Is My Name با این دو نفر همکاری داشته است و باید منتظر همکاری جدید این دو بازیگر و کارگردان باشیم.

فیلم Coming to America در سال ۱۹۸۸ به‌کارگردانی جان لندیس روی پردهٔ سینما رفت و امتیازات نسبتاً خوبی را از منتقدین دریافت کرد. در این فیلم کمدی و رمانتیک، بازیگرانی چون ادی مورفی، آرسنیو هال، جیمز ارل جونز، جان آموس، مج سینکلر و فرانکی فیسون حضور داشتند و به‌یفای نقش پرداختند. این فیلم با بودجهٔ ۳۹ میلیون دلاری، فروشی ۲۸۸ میلیون دلاری در گیشه داشت.

نگارش فیلمنامه دنباله فیلم Coming to America به کنیا بریس سپرده شده است. فیلمنامهٔ ابتدایی توسط بری بلاستین و دیوید شفیلد به‌رشتهٔ تحریر درآمده بود و کنیا بریس نسخهٔ نهایی را خواهد نوشت. ادی مورفی در کنار کوین میشر، تهیه‌کنندگی این فیلم را بر عهده خواهند داشت و کنیا بریس علاوه بر نگارش فیلمنامه، مدیر تولید این فیلم نیز خواهد بود.

یادآوری می‌کنیم اکنون فیلم Coming to America 2 (سفر به آمریکا ۲) قرار است با چهار ماه تأخیر به‌جای فیلم Avatar 2 (آواتار ۲) که اخیراً اکران آن با یک سال تأخیر مواجه شد، در تاریخ ۱۸ دسامبر ۲۰۲۰ (۲۸ آذر ماه ۱۳۹۹) روی پرده‌ٔ سینما برود.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده