// پنجشنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۵۶

رنکینگ تیم‌های CS:GO؛ تیر ۹۸

ماه جولای با قدرت‌نمایی Team Liquid همراه بود و هیچ تیمی نتوانست صدرنشینی نماینده آمریکای شمالی در بازی Counter Strike: Global Offensive را تهدید کند.

تیم‌های فعال در بخش حرفه‌ای بازی Counter Strike: Global Offensive ماه شلوغی را پشت سر گذاشتند. در ماه جولای سه رویداد مهم برگزار شد که با نام‌های ESL One Cologne ،BLAST Pro Series Los Angeles و IEM Chicago شناخته می‌شوند. در هر سه رویداد Team Liquid توانست جام قهرمانی را به دست آورد و فاصله خود را با رقبای خود افزایش دهد.

با پایان یافتن ماه جولای تیم لیکوئید بدون تغییر جایگاه در صدر رنکینگ قرار گرفت و تیم‌های Vitality و Astralis با یک پله صعود توانستند تیم ENCE را در جایگاه چهارم قرار دهند. از مهم‌ترین تغییرات ماه گذشته می‌توان به صعود شش پله‌ای تیم Natus Vincere یا همان NaVi اشاره کرد که از جایگاه سیزدهم به جایگاه هفتم نقل مکان کرده است. دو تیم FURIA و Fnatic نیز با توجه به عملکرد ضعیفی که در ماه گذشته داشته‌اند چندین پله سقوط را تجربه کرده‌اند. در این بین تیم AVANGAR که در خرداد ماه در جایگاه بیستم رنکینگ قرار داشت با ده پله سقوط در جایگاه ۳۰ قرار گرفت.

در لیست زیر بیست تیم برتر جهان را در بازی Counter Strike: Global Offensive شاهد هستید که با توجه به فعالیتی که در ماه جولای داشته‌اند رتبه‌بندی شده‌اند. این رتبه‌بندی بسته به فعالیت آن‌ها در رقابت‌های حضوری و برخط انجام شده است که بخش آنلاین امتیاز کمتری را شامل می‌شود.

رنکینگ تیم‌های بازی CS:GO؛ تیر ۹۸

رتبهتیمامتیاز+/-
۱Team Liquid۱۰۰۰-
۲Vitality
۴۶۲۱+
۳Astralis۳۸۴۱+
۴ENCE۳۵۷۲-
۵NRG۲۸۸۱+
۶FaZe۲۶۵۱-
۷Natus Vincere۲۴۵۶+
۸G2 Esports۲۴۰-
۹mousesports۲۱۳۱+
۱۰FURIA۲۰۵۳-
۱۱Ninjas in Pyjamas۱۶۸۳+
۱۲North۱۴۳۳-
۱۳Heroic۱۳۸۳+
۱۴MIBR۱۳۸۲-
۱۵Fnatic۱۱۶۴-
۱۶CR4ZY۸۵۱+
۱۷Renegades۷۷۲-
۱۸OpTiC Gaming۶۸-
۱۹Tricked۶۶۴+
۲۰Cloud9۶۲جدید

در لیست بالا تیم Cloud9 با توجه به اینکه در هفته‌های اخیر تغییرات قابل توجهی را تجربه کرده است به عنوان تیم جدید رنکینگ معرفی می‌شود. این تیم از یازدهم تیر ماه با جایگزین کردن چهار بازیکن و تغییر مربی تیم قصد دارد که با ترکیب جدیدی ادامه سال ۲۰۱۹ را سپری کند. دلیل اصلی این تغییرات نمایش بسیار ضعیف تیم در مرحله مقدماتی مسابقات StarLadder Berlin Major 2019 بوده است.


منبع hltv
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده