// پنجشنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۰۱

تاریخ انتشار بسته Winds of Magic بازی Warhammer: Vermintide 2 برای پی سی مشخص شد

استودیو فت شارک به‌تازگی تاریخ انتشار بسته الحاقی Winds of Magic بازی Warhammer: Vermintide 2 را برای پی سی اعلام کرد.

پس از آن‌که استودیو FatShark ویدیویی کوتاه از یکی از هیولاهای بازی Warhammer: Vermintide 2 را منتشر کرد که قرار است در بسته الحاقی Winds of Magic وارد بازی شود، حالا و بر اساس جدیدترین اخبار بازی، حساب توییتر این استودیو تاریخ انتشار این DLC را برای نسخه‌ی پی سی بازی منتشر کرده است. با این‌که بسته الحاقی ذکر شده قرار است تا کمتر از یک هفته دیگر یعنی در ۱۳ آگوست (۲۲ مرداد ماه) برای پی سی منتشر شود، اما هنوز هم امکان پیش‌خرید آن به قیمت ۱۹.۹۹ دلار در استیم وجود دارد. در حال حاضر خبری از تاریخ انتشار این بسته برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان نیست.

برخی از مواردی که به‌واسطه‌ی این بسته به بازی Warhammer: Vermintide 2 اضافه می‌شوند شامل نژاد Beastmen به‌عنوان دشمن، یک نوع سلاح جدید برای هریک از قهرمان‌های بازی، یک حالت بازیکن در مقابل بازیکن و مواردی از این دست است. شاید بتوان هیجان‌انگیزترین مورد را اضافه شدن یک حالت جدید دانست که Winds of Magic نام دارد. در این حالت بازیکنان باید در بخش‌هایی از نقشه‌ی بازی که دست‌خوش تغییراتی شده، به‌دنبال اهدافی از پیش‌ تعیین شده باشند. این تغییرات به‌واسطه‌ی هشت نوع باد یا طوفان جادویی دنیای وارهمر که هریک قابلیت‌های خاص خود را دارند ایجاد شده است.

استودیو فت شارک هنوز اعلام نکرده که بسته الحاقی Winds of Magic در چه تاریخی قرار است برای نسخه‌های کنسولی بازی Warhammer: Vermintide 2 منتشر شود. بازی Warhammer: Vermintide 2 پیش‌تر در ماه مارس سال ۲۰۱۸ میلادی (اسفند ۹۶) برای پی سی منتشر شد و سپس در ماه‌های پس از آن نیز برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه شد. احتمالا بازیکنان این اثر روی کنسول نیازی به صبر کردن طولانی‌مدت نخواهند داشت و به‌زودی شاهد انتشار بسته الحاقی ذکر شده برای آن‌ها هم خواهیم بود.

اگر شما هم این بازی را تجربه کرده‌اید، نظرات خود را در مورد آن با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده