// پنجشنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۱

بازی Borderlands 3 روی پلی استیشن 4 پرو دو حالت گرافیکی خواهد داشت

دارندگان کنسول پلی استیشن 4 پرو در بازی Borderlands 3 می‌توانند گرافیک بازی را روی دو حالت رزولوشن یا کارایی (پرفورمنس) تنظیم کنند.

با نزدیک‌تر شدن به تاریخ انتشار بازی Borderlands 3، جزییات بیشتری از این بازی توسط استودیو گیرباکس سافتور منتشر شده است. به‌تازگی و طی صحبت‌هایی که توسط پلی استیشن بلاگ منتشر شده بود، استودیو گیرباکس برخی از ویژگی‌های گرافیکی بازی را برای کسانی که آن را روی پلی استیشن 4 اجرا می‌کنند، تایید کرد. این قابلیت‌ها برای کسانی که دارای نسخه‌ی پرو این کنسول هستند و قصد اجرای بازی را روی رزولوشن 4K دارند، قابل‌توجه‌ است. این بازی علاوه بر پشتیبانی از ویژگی ذکر شده، از تکنولوژی HDR نیز پشتیبانی می‌کند که البته عجیب هم نیست.

حالا و بر اساس جدیدترین اخبار بازی مشخص شده که اگر شما هم قصد تجربه‌ی این بازی را روی کنسول پلی استیشن 4 پرو دارید، می‌توانید از دو حالت گرافیکی برای اجرای آن بهره ببرید. حالت اول با پایین‌تر آوردن رزولوشن و بالا بردن کارایی یا پرفورمنس، به شما این امکان را می‌دهد تا بالاترین نرخ فریم ممکن را دریافت کنید. حالت دوم که دقیقا عکس حالت اول است، با قفل کردن نرخ فریم روی ۳۰ ثانیه، رزولوشن بازی را بالا می‌برد تا کسانی که به رزولوشن بیشتر اهمیت می‌دهند، از آن استفاده کنند. استودیو Gearbox Software برای کسانی که از تلویزیون‌های ۱۰۸۰ پیکسل استفاده می‌کنند نکته‌ای را ذکر کرده که در زیر مطالعه می‌کنید:

اگر شما از یک تلویزیون استفاده می‌کنید که فقط رزولوشن ۱۰۸۰ پیکسل را پشتیبانی می‌کند و گرافیک بازی را روی حالت دوم (رزولوشن بالا) قرار بدهید، بازی با استفاده از یک‌‌سری سیستم خاص و همچنین با بهره‌گیری از قدرت سخت‌افزار پلی استیشن 4 پرو، خروجی تصویر شما را نسبت‌به حالت عادی (روی یک بازی بدون قابلیت موجود در Borderlands 3) کمی بهتر خواهد کرد و این به‌لطف قدرت کنسول پلی استیشن 4 پرو است.

Borderlands 3

کسانی هم که قصد دارند بازی بوردرلندز 3 را روی کنسول ایکس باکس وان تجربه کنند، باید بدانند که پشتیبانی از رزولوشن 4K روی این دستگاه نیز برقرار خواهد بود. بهترین خروجی و جزییات بصری را هم مانند همیشه دارندگان پی سی خواهند داشت؛ به شرطی که از سخت‌افزاری بهره‌مند باشند که به قدر کافی قدرتمند باشد.

پیش‌‌تر در زومجی خواندید که در نمایشگاه Gamescom 2019 و PAXWest قرار است شاهد رونمایی از جزییات محتویات پس از عرضه بازی Borderlands 3 باشیم. همچنین در خبری دیگر نیز جدیدترین ویدیو از گیم‌پلی بازی را مشاهده کردید. بازی بوردرلندز 3 قرار است در تاریخ ۱۳ ماه سپتامبر (۲۲ شهریور ماه) برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه می‌شود.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده