// پنجشنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۱

Watch Dogs: Legion و Ghost Recon: Breakpoint در نمایشگاه گیمزکام 2019 حضور دارند

شرکت یوبیسافت به‌تازگی فهرست بازی‌های خود برای نمایشگاه گیمزکام ۲۰۱۹ را منتشر کرده است و شاهد حضور Watch Dogs: Legion و Ghost Recon: Breakpoint هستیم.

با نزدیک شدن به نمایشگاه Gamescom 2019، شرکت‌ها و استودیوهای بازی‌سازی با انتشار فهرست برنامه‌های خود، بازیکنان را بیش‌ازپیش برای این رویداد آماده می‌کنند. باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، شرکت یوبیسافت (Ubisoft) به‌تازگی فهرست برنامه‌های خود برای حضور در نمایشگاه گیمزکام ۲۰۱۹ را اعلام کرده است. در این نمایشگاه که در آخر مرداد ماه برگزار می‌شود، شاهد بازی‌هایی نظیر Roller Champions، Watch Dogs: Legion و Ghost Recon: Breakpoint هستیم.

همچنین دراین‌میان محتویات جدید بازی‌های از پیش عرضه شده نظیر Rainbow Six Siege و Brawlhalla هم به‌نمایش گذاشته می‌شود. در ادامه مشخص شده است که واچ داگز: لیجن یک نمایش ویژه خواهد داشت و به‌نظر می‌رسد شاهد تریلر جدیدی از گیم‌پلی بازی باشیم تا عملکرد سایر مکانیزم‌های بازی را مشاهده کنیم. سایر بازی‌های یوبیسافت نظیر Just Dance 2020 یا Trial Rising هم در این رویداد حضور دارند.

الین کور، کارگردان اجرایی یوبی سافت، دراین‌باره می‌گوید:

گیمزکام محلی است که برای گیم‌ها و گیمرها جشن می‌گیریم و خوشحال هستیم که در این نمایشگاه حضور داریم. در نمایشگاه امسال شرکت کننده‌ها می‌توانند به‌صورت مستقیم با تیم ما ارتباط برقرار کنند و نگاهی به جدیدترین تکنولوژی‌های نظیر استریم داشته باشند. این در واقع یک لحظه هیجان‌انگیز هم برای ما سازنده‌ها و هم برای گیمر‌ها است.

نمایشگاه گیمزکام ۲۰۱۹ در تاریخ ۲۹ مرداد ماه (۳۰ آگوست) برگزار می‌شود و کاربران زومجی در ادامه می‌توانند تریلر منتشر شده از برنامه‌های یوبیسافت برای نمایشگاه گیمزکام ۲۰۱۹ را در یوتیوب تماشا کنند و نظرات خود را با ما در میان بگذارند.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده