// پنجشنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۱

تریلر داستانی Call of Duty: Modern Warfare به‌زودی منتشر می‌شود

تیلور کوروساکی از تیم اینفینیتی وارد، در توییتر اعلام کرده است که به‌زودی تریلر بخش کمپین بازی Call of Duty: Modern Warfare منتشر می‌شود.

هفته گذشته بود که بخش چندنفره بازی Call of Duty: Modern Warfare نمایش داده شد و در ادامه توضیحات مختلفی هم از نحوه عرضه بسته‌های الحاقی و همچنین ویژگی‌های شخصی‌سازی سلاح‌ ارائه شد. موردی که در این میان کاربران منتظر آن هستند، تریلر داستانی بازی است. ویدیویی که بتواند بخشی از داستان و گیم‌پلی کمپین کالاف دیوتی: مدرن وارفر را به‌تصویر بکشد.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، در توییتر شخصی از تیلور کوروساکی، کارگردان روایت داستانی اینفینیتی وارد (Infinity Ward)، پرسیده است که چه زمانی تریلر گیم‌پلی بخش کمپین بازی را مشاهده می‌کنیم. در ادامه تیلور کوروساکی در جواب گفت که به‌زودی شاهد این تریلر خواهیم بود. همچنین کاربر مورد نظر با یک سوال دیگر از کوروساکی پرسیده است که آیا شاهد نمایش شخصیت‌های نام‌آشنایی مثل کاپیتان سوپ، گوست یا Gaz درکنار کاپیتان پرایس خواهیم بود یا خیر.

کوروسای در جواب به این توییت هم اعلام کرده است که چهره‌های آشنایی را مشاهده خواهیم کرد؛ موردی که در گذشته هم در مورد آن صحبت شده بود. از آن‌جایی که به آغاز نمایشگاه گیمزکام ۲۰۱۹ نزدیک می‌شویم، احتمال دارد تریلر گیم‌پلی داستانی COD: Modern Warfare در این رویداد به‌نمایش گذاشته شود. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ دوست دارید نسخه بازسازی شده کدام شخصیت محبوب سری مدرن وارفر را درکنار کاپیتان پرایس مشاهده کنید؟

بازی Call of Duty: Modern Warfare، در تاریخ سه آبان ماه (۲۵ اکتبر) برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه می‌شود. همچنین در انتهای شهریور ماه هم بتای خصوصی بازی در دسترس قرار می‌گیرد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده