نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۳۱

لوکاس فیلم در حال ساخت فیلم Children of Blood and Bone است

لوکاس فیلم‌ به‌دنبال ساخت فیلمی براساس رمان Children of Blood and Bone است که اولین فیلم جدید این استودیو از زمان خریده شدن آن توسط دیزنی است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، لوکاس فیلم از ساخت فیلم کاملا جدید خود خبر داده است. طبق خبری که ددلاین منتشر کرده، این استودیوی فیلمسازی در حال ساخت فیلمی براساس رمان فانتزی و پر فروش Children of Blood and Bone (بچه‌های خون و استخوان) اثر تامی آدیمی است که این پروژه قرار است اولین پروژه غیر جنگ ستارگان یا ایندیانا جونزی این استودیو از زمان خریده شدن توسط والت دیزنی باشد. کی اویگان، نویسنده سریال This Is Us (این ما هستیم)، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Children of Blood and Bone را بر عهده درد که در ابتدا قرار بود توسط فاکس 2000 ساخته شود، اما پس از تعطیلی آن توسط دیزنی، کاتلین کندی، رئیس لوکاس‌فیلم به دریافت حق ساخت این فیلم ابراز علاقه کرده بود و این پروژه را زیر نظر داشت.

منابع نزدیک می‌گوید که این اولین پروژه متفاوت لوکاس‌فیلم از سال ۲۰۱۲ و خریده شدن توسط دیزنی است که در حال حاضر اطلاعات بیشتری در دسترس نیست. رمان Children of Blood and Bone توسط Henry Holt Books برای خوانندگان جوان منتشر شده بود که دنیایی خیره کننده از سحر و جادوی تاریکی و خطرناک را به تصویر می‌کشد. این رمان داستان یک شاهزاده خانم را دنبال خواهد کرد که دی پر مرگ مادر خود، به دنبال بازگشت جادو به سرزمین خود است که اورشیا نام دارد. طبق توصیف کتاب، شخصیت زلی، شخصیت اصلی داستان ممکن است خودش به دنبال کنترل قدرت باشد که بزرگترین خطر او در این ماجراجویی است و همچنین احساسات رو به رشد زلی ممکن است برای او به یک دشمن تبدیل شود. 

پیش از این ریک فامویا، کارگردان فیلم Dope قرار بود وظیفه کارگردانی و دیوید مگی وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Children of Blood and Bone را بر عهده داشته باشند که همچنان در این پروژه به‌همراه مارتی براون، آیزاک کلاسنر و جان فیشر، تهیه کنندگان اصلی پروژه، بخشی از این فیلم فانتزی هستند و با لوکاس‌فیلم همکاری خواهند کرد. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از فیلم Children of Blood and Bone از جمله زمان شروع ساخت، تاریخ اکران و بازیگران آن در دسترس نیست.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده