نویسنده: علی گودرزی
// پنجشنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۱

بلاگ پلی استیشن نام بازی Death Stranding را از میان آثار انحصاری پلی استیشن 4 حذف کرد

بلاگ رسمی پلی‌استیشن با حذف نام Death Stranidng از میان آثار انحصاری پلی‌استیشن 4، به شایعه‌ی انتشار این بازی برای پلتفرم‌هایی مثل کامپیوتر دامن زد.

اگر از دنبال‌کنندگان هنر هشتم باشید بدون شک نام بازی Death Stranding به‌گوش شما خورده است. جدیدترین اثر هیدئو کوجیما که از شواهد موجود، می‌توان آن را به‌عنوان بلندپروازانه‌ترین و بزرگ‌ترین اثر این بازیساز اسطوره‌ای ژاپنی هم مطرح کرد. دث استرندینگ که پس از چند سال از افتتاح استودیو کوجیما پروداکشنز، مراحل ساخت خود را روبه‌اتمام می‌بیند و توسعه‌اش حالا در دوره‌ی کرانچ قرار دارد، با پخش تریلرهای متنوع، سنگین و مرموز خودش را به‌گیمرها معرفی کرد و روز‌به‌روز با پخش‌ تریلرهای جدید از آن و تمرکز ویژه‌ی سونی برای تبلیغ کردنش، توجه گیمرها را بیشتر به‌خودش جلب کرد.

Death Stranding

این بازی که همراه‌با The Last of Us Part 2 و Ghost of Tsushima از سه اثر انحصاری بزرگ و بی‌نهایت مهم سونی در نسل هشت (یا همان The Big 3 سونی) به‌حساب می‌آید، حمایت‌های سفت‌وسخت سونی در تمامی جنبه‌های بازاریابی و فنی را دریافت کرد و حالا، در جریان آخرین اخبار بازی با خبری عجیب همراه‌تان هستیم؛ چرا که بلاگ رسمی سونی در حرکتی به‌دور از انتظار، نام بازی Death Stranding را از میان آثار انحصاری پلی‌استیشن 4 حذف کرده است و بیش‌ازپیش، به‌شایعات انتشار بازی برای پلفترم پی سی دامن زده است. اینکه بازی برای کامپیوتر منتشر می‌شود یا نه، از سوالات و درخواست‌های همیشگی گیمرها از کوجیما بوده و با واکنش منفی خود کوجیما یا دیگر اعضای تیم سازنده‌ی بازی روبه‌رو شده بود. پس از رونمایی از طرح رسمی جلد بازی و فقدان عبارت Only On Playstation (فقط برای انتشار روی پلفترم پلی‌استیشن 4) بازهم شایعات عرضه‌ی بازی برای پلفترم‌هایی غیر از پلی‌استیشن قوت گرفتند و حالا که سونی نام بازی را از میان آثار انحصاری پلی‌استیشن 4 حذف کرده است، بحث عرضه‌ی بازی برای کامپیوتر داغ‌تر از همیشه دنبال می‌شود. از آن‌جایی که کوجیما در جریان افتتاحیه‌ی همایش گیمزکام ۲۰۱۹، در راس ساعت ۲۲:۳۰ روز دوشنبه، ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ به وقت ایران محتوایی کاملا جدید را از Death Stranding نمایش خواهد داد، احتمال می‌رود که بازیساز افسانه‌ای ژاپنی در جریان همین رویداد به‌موضوع حذف شدن نام بازی از بلاگ پلی‌استیشن واکنش نشان بدهد و اطلاعات بیشتری را پیرامون مسئله‌ی مورد بحث، منتشر کند.

بازی Death Stranding در تاریخ هشتم نوامبر سال ۲۰۱۹ میلادی (جمعه، ۱۷ آبان سال ۱۳۹۸ شمسی)، راهی پلی‌ استیشن 4 خواهد شد. نظر شما چیست؟ آیا این بازی که ساخت خود را با موتورهای گرافیکی انحصاری سونی طی می‌کند راهی پی سی خواهد شد یا خیر؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده