// چهار شنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۵۸

تصویری از روند ساخت شخصیت جدید بازی Apex Legends منتشر شد

به‌تازگی تهیه‌کننده Apex Legends تصویری از مرحله موشن کپچر این بازی منتشر کرده که احتمالا گویای ساخت شخصیت جدید در این اثر است.

علی‌رغم این‌که برخی شنیده‌ها حاکی از آن بود که فصل دوم بازی Apex Legends نتوانسته موفق ظاهر شود، اما استودیو ریسپاون اینترتینمنت و کمپانی الکترونیک آرتز ظاهرا از روند کار رضایت کامل دارند. فصل دوم این بازی به‌تازگی آغاز شده است و همانند بسیاری از باز‌ی‌های دیگر، Apex Legends نیز قرار است پذیرای محتوای جدیدی باشد. به‌طوری که بر اساس جدیدترین اخبار بازی و باتوجه به تصویری که از مرحله موشن کپچر این بازی منتشر شده، این‌طور به‌نظر می‌رسد که این بازی محبوب قرار است به‌زودی میزبان یک شخصیت جدید یا Legend شود.

تینا سانچز، تولیدکننده بازی Apex Legends، تصویری منتشر کرده با عنوان «کار کردن روی بازی Apex Legends» که در آن تعدادی از کارکنان استودیو Respawn Entertainment دیده می‌شوند که یکی از آن‌ها لباس مخصوص فرایند موشن کپچر بر تن دارد. به‌احتمال قوی این تصویر نشان‌دهنده مراحل طراحی و ساخت یک شخصیت جدید برای این بازی است. اگرچه پیش‌تر نیز اطلاعاتی به‌واسطه‌ی داده‌کاوی از این بازی منتشر شده بود، اما استودیوی سازنده عنوان کرده که برخی از این اطلاعات قدیمی هستند. تصویر ذکر شده را در زیر مشاهده می‌کنید:

Apex Legends

به‌احتمال قوی باید به‌زودی شاهد انتشار اطلاعاتی در مورد این شخصیت جدید باشیم یا حتی تصویر یا ویدیویی کوتاه از آن را نیز مشاهده کنیم. به‌تازگی یک رویداد خاص نیز که توسط کاربران درخواست شده بود، تایید شده است که فعلا مشخص نیست این شخصیت جدید جزوی از آن رویداد باشد یا خیر. بازی Apex Legends در حال حاضر برای پی سی، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 در دسترس قرار دارد و به‌صورت رایگان قابل دریافت است.

نظرات خود را در مورد این خبر با زومجی و سایر کاربران در میان بکذارید.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده