نویسنده: میلاد فاطمی
// چهار شنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۲۶

نسخه دیجیتال بازی DuckTales: Remastered به زودی از فروشگاه‌ها حذف می‌شود

پس از شِش سال از عرضه ریمستر بازی DuckTales، به‌نظر می‌رسد به‌زودی این بازی از فروشگاه‌ها حذف خواهد شد و دیگر قادر به خرید آن نخواهید بود.

کسانی که از طرفداران و علاقه‌مندان به سریال‌های تلویزیونی دهه ۸۰ باشند، احتمالا اسم اسکروج مک‌داک را شنیده‌اند؛ درست حدس زدید، داریم از یکی از بامزه‌ترین شخصیت‌های تلویزیونی صحبت می‌کنیم. سریال DuckTales از سال ۱۹۸۷ روی آنتن تلویزیون رفت و به مدت سه سال توانست برای خود طرفداران زیادی جذب کند. داستان سریال حول اسکروج مک‌داک و ماجراجویی‌ها و سفرهایی است که برای یافتن گنج همراه برادرزاده‌هایش، هیویی، دیویی و لویی انجام می‌دهد. در سال ۱۹۸۹ نینتندو از محبوبیت سریال استفاده کرد و به کمک کپکام، ناشر بازی، دنیای این انیمیشن را روی کنسول‌های NES و گیم‌بوی آورد. بعد از اینکه در سال ۲۰۱۳ نسخه ریمستر بازی برای پلتفرم‌های مختلفی عرضه شد، به‌نظر می‌رسد این بازی بعد از شش سال از زمان انتشار، به روز‌های پایانی خود نزدیک می‌شود.

حال در جدیدترین اخبار بازی، کپکام قرار است برای بزرگداشت بازی DuckTales: Remastered آن را تا قبل از حذف شدن نسخه دیجیتالی با ۷۵ درصد تخفیف در اختیار گیمرها قرار دهد. با توجه به اینکه افراد از چه کنسولی استفاده می‌کنند ساعت و تاریخ متفاوتی برای آن تعیین شده است؛ کاربران Wii U تا تاریخ ۱۹ مرداد و ساعت ۴:۲۹ بامداد، پلی استیشن 3 تا ساعت ۱۹:۳۰ روز ۱۸ مرداد و ایکس باکس و استیم تا ساعت ۱۶:۳۰ روز ۱۸ مرداد می‌توانند بازی را خریداری کنند. افرادی که بازی را تا قبل از حذف شدن آن بگیرند، بازی تا هر زمانی در دسترس آنها خواهد بود و حذف نمی‌شود؛ همچنین کسانی که نسخه فیزیکی بازی DuckTales: Remastered را خریداری کنند، نیز می‌توانند هر زمانی بازی را نصب و اجرا کنند.

این واقعیت که گیمر بعد از خرید بازی به‌صورت دیجیتالی باز‌هم نمی‌تواند تا هر زمانی به بازی مورد نظر خود دسترسی داشته باشد، باعث شده است هنوز هم نسخه فیزیکی طرفداران بیشتری داشته باشد.

شما هم اگر از طرفداران قدیمی این مجموعه هستید اکنون بهترین فرصت برای خرید این بازی است. لطفا نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده