// چهار شنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۱۵

سگا یک بازی بزرگ را در گیمزکام 2019 معرفی خواهد کرد

شرکت سگا به‌تازگی اعلام کرده است که در نمایشگاه گیمزکام ۲۰۱۹، یک بازی AAA کاملا جدید را معرفی خواهد کرد.

شب قبل از شروع نمایشگاه گیمزکام 2019، یک مراسم زنده برگزار می‌شود که استودیو و شرکت‌های بازیسازی مختلف در این مراسم حضور دارند. حال باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، شرکت سگا در نشست خبری اخیر خود اعلام کرده است که در گیمزکام ۲۰۱۹ بازی جدید خود را معرفی می‌کند.

بازی Sega یک محصول AAA و کاملا جدید است. علاوه‌بر معرفی بازی به‌صورت عمومی، شرکت کنندگان می‌توانند در غرفه سگا این بازی معرفی نشده را مشاهده کنند. همچنین در غرفه سگا شاهد حضور بازی Two Point Hospital و نسخه مینی کنسول سگا مگا درایو هستیم. به‌نظر می‌رسد پروژه سگا یک بازی کاملا جدید باشد. ازطرفی این شرکت مجموعه‌های متعددی را در اختیار دارد و حدس زدن اینکه نسخه جدید کدام بازی معرفی می‌شود، کار سختی است.

مراسم زنده شب قبل نمایشگاه گیمزکام ۲۰۱۹ در تاریخ ۲۸ مرداد ماه (۱۹ آگوست) و ساعت ۱۰:۳۰ شب به‌وقت ایران آغاز می‌شود و باید منتظر ماند و دید سگا به چه شکل هواداران را شگفت‌زده می‌کند. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟

همچنین جف کیلی جدا از اعلام برنامه‌های Gamescom 2019 و مراسم ذکر شده، در یک توییت اعلام کرده است که استودیوها و شرکت‌های سرشناس بازیسازی هم در این رویداد شرکت خواهند کرد.

گیمزکام ۲۰۱۹


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده