// چهار شنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۲۷

جف کیلی لیست برنامه‌های مراسم افتتاحیه گیمزکام 2019 را اعلام کرد

در مراسم آغازین گیمزکام ۲۰۱۹ که شب قبل شروع رویداد برگزار می‌شود، شاهد حضور شرکت‌ها و استودیوهایی نظیر سونی، استودیوهای بازیسازی ایکس باکس و هیدئو کوجیما هستیم.

نمایشگاه گیمزکام 2019 در تاریخ ۲۹ مرداد ماه (۲۰ آگوست) شروع می‌شود، اما در شب قبل از آغاز نمایشگاه، شاهد یک مراسم زنده هستیم که شرکت‌ها و استودیوهای مطرح بازیسازی در این مراسم شروع گیمزکام شرکت می‌کنند.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، شرکت‌هایی نظیر کپکام، گوگل، اکتیویژن، الکترونیک آرتز، پرایوت دیویژن، اسکوئر انیکس، سونی و استودیوهای بازیسازی ایکس باکس در این مراسم حضور دارند. همچنین تعدادی از توسعه‌دهندگان بازی‌های مستقل هم بازی‌های خود را معرفی خواهند کرد. این در حالی است که هیدئو کوجیما، کارگردان Death Stranding، هم در این مراسم شرکت خواهد کرد تا تریلر جدید دث استرندینگ را به‌نمایش بگذارد؛ اثری که در تاریخ ۱۷ آبان ماه (هشت نوامبر) عرضه می‌شود.

جف کیلی در حساب کاربری توییتر خود بخشی از برنامه‌های مراسم ذکر شده را اعلام کرده است. وی دراین‌باره می‌گوید:

من بسیار هیجان‌زده هستم که برای این شب ارزشمند صنعت بازی‌های ویدیویی را دور هم جمع می‌کنم تا برای بازی‌های بزرگ زیادی که تا پایان سال جاری، ۲۰۲۰ و پس از آن عرضه می‌شوند، جشن بگیریم. اشخاصی که ازطریق استریم این مراسم را تماشا می‌کنند، می‌توانند مروری به برنامه‌های نمایشگاه گیمزکام ۲۰۱۹ داشته باشند. همچنین آپدیت‌ها و محتویات جدیدی را از بازی‌های بزرگ مشاهده خواهند کرد و تعدادی پروژه معرفی نشده هم به‌نمایش در می‌آیند.

جدا از این خبر، مشخص شده است که سگا یک بازی بزرگ (AAA) را معرفی می‌کند و گوگل استیدیا در مراسم قبل از آغاز گیمزکام یک پنل مخصوص‌به خودش خواهد داشت. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده