نویسنده: مهرداد داودی
// چهار شنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۴۵

مهران احمدی از بازگشت شخصیت بهبود در پایتخت 6 می‌گوید

مهران احمدی اخیرا درباره وضعیت و چگونگی بازگشت شخصیت بهبود به سریال پایتخت صحبت کرده است.

مدتی پیش بود که اعلام شد در سریال پایتخت ۶ شخصیت باباپنجعلی با بازی علیرضا خمسه از قصه حذف و شخصیت بهبود با بازی مهران احمدی به سریال اضافه خواهد شد. بنابر جدیدترین اخبار سینمای ایران، مهران احمدی اخیرا جزییاتی از چگونگی بازگشت و وضعیت کلی شخصیت بهبود در مجموعه پایتخت منتشر کرده است. وی در ابتدا دلیل بازگشتش را خواست مردم اعلام کرد و گفت:

خودم گفته بودم که نمی‌خواهم یک کاراکتر را مجدد تکرار کنم، ولی مردم جایگاهی دارند که به هر صورت برای من عزیز و محترم است. در واقع با قبول بازی در فصل ششم پایتخت، من در برابر خواست مردم تسلیم شدم.

مهران احمدی در ادامه و درباره همان خواست مردم گفت:

بعد از اینکه من اعلام کردم دیگر در پایتخت نیستم، خیلی مواضع عجیب و غریبی را از سوی مردم شاهد بودم. بر همین اساس، راستش دیگر طاقت نیاورده و احساس کردم که به هر صورت باید به خواست و نظر مردم اهمیت داد و برای آن‌ها احترام قائل شد. بر همین اساس احساس کردم که در این سری باید حضور پیدا کنم.

وی همچنین افزود:

این شعار که تا مردم ما را بخواهند ما هستیم، به واقع برای من شعار نیست. یعنی احساس می‌کنم که ما به اینکه مردم چقدر دوستمان داشته باشند، وابسته هستیم. پس نظر آن‌ها باید مورد توجه قرار گیرد.

پایتخت ۵

مهران احمدی در ادامه اعلام کرد مجموعه پایتخت جایگاه متفاوتی با دیگر مجموعه‌های تلویزیونی برای او دارد و اضافه کرد:

تا این لحظه تنها طرح کلی قصه از طرف محسن تنابنده برای من گفته شده و هنوز اطلاعات دیگری درباره قصه که بتوان آن را اعلام کرد، مشخص نشده است.

وی در نهایت از نقش بهبود گفت:

توضیحات درباره این موضوع را به زودی خودشان اعلام می‌کنند، ولی تا آنجا که بنده در جریانم قرار بر بازی نقش روح بهبود نیست.

نظر شما کاربران زومجی درباره صحبت‌های مهران احمدی چیست؟


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده