// سه شنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۲۶

معرفی بازی موبایل The Mighty Quest for Epic Loot؛ در جست و جوی شاه

The Mighty Quest for Epic Loot یک بازی نقش آفرینی سرگرم‌کننده با دوربین ایزومتریک است که توسط یوبیسافت برای اندروید و iOS ساخته شده است.

در معرفی بازی امشب به‌سراغ اثری از سوی شرکت یوبیسافت برای پلتفرم موبایل رفته‌ایم؛ اثری که سعی دارد با استفاده از المان‌های بازی‌های نقش‌ آفرینی در کنار طراحی‌های فانتزی و نقاشی شکل، تجربه‌ی متفاوت و لذت بخشی را ارائه دهد. بازی اندروید و آیفون The Mighty Quest for Epic Loot روایت‌گر داستان سرزمین Opulencia است؛ جایی که شاه سرزمین مدتی پیش ناپدید شده است و یک گنج باستانی در گوشه‌ای از این سرزمین قرار داده شده است. گفته شده که هر شخصی که بتواند این گنج را پیدا کند، می‌تواند تخت پادشاهی را از آن خود کند. همچنین بازیکنان می‌توانند شاه سرزمین خود را هم پیدا کنند و دلیل ناپدید شدن او را متوجه شوند. در ظاهر داستان در بازی آیفون و اندروید The Mighty Quest for Epic Loot ویژگی مهمی نیست، اما وجود سوال‌هایی مثل دلیل ناپدید شدن شاه، باعث شده تا بازیکنان داستان را جدی بگیرند و The Mighty Quest for Epic Loot را تا انتها تجربه کنند.

Zombie Haters
Zombie Haters
Zombie Haters
مراحل اولیه، ساختار ساده‌ای دارند و آن‌چنان شما را به‌چالش نمی‌کشند، اما از اواسط اکت دوم با مراحل چالش‌برانگیزی روبه‌رو می‌شوید

با شروع بازی موبایل The Mighty Quest for Epic Loot وارد بخش داستانی می‌شوید؛ جایی‌که یک زندانی ساختار بازی کردن را به‌صورت کامل به‌شما آموزش می‌دهد. The Mighty Quest for Epic Loot دارای اکت‌های مختلف داستانی است که هر اکت مراحل مخصوص‌به خودش را دارد. اکت اول شامل سه مرحله متفاوت می‌شود و بازیکنان در جریان این سه مرحله به‌صورت کامل با ویژگی‌های بازی آشنا می‌شوند. شما در نقش یک جنگجو در یکی از زندان‌های بازی کار خود را آغاز می‌کنید و پس از پشت سر گذاشتن مرحله اول، کاربرد تعدادی از قسمت‌های بازی را یاد می‌گیرید. این روند تا زمانی ادامه پیدا می‌کند که تمامی بخش‌های بازی را یاد گرفته باشید. نکته جالب The Mighty Quest for Epic Loot این است که در ابتدا بازی از شما سوال می‌کند که آیا راست دست یا چپ دست هستید؛ زیرا سیستم هدایت شخصیت بازی باتوجه‌به جواب شما روی صفحه نمایش قرار می‌گیرد. هدایت شخصیت بازی هم بدین صورت است که با کشیدن انگشت دست‌ خود روی صفحه نمایش، می‌توانید کاراکتر خود را حرکت دهید. همچنین با ضربه‌زدن در وسط صفحه نمایش هم می‌توانید دشمنان را از بین ببرید. ساختار گیم‌پلی بازی به‌نحوی است که بازیکنان تنها با یک دست می‌توانند The Mighty Quest for Epic Loot را تجربه کنند. زمانی که در مبارزات هستید، اگر انگشت خود را به‌سرعت روی صفحه نمایش بکشید، شخصیت شما جاخالی می‌دهد.

این در حالی است که یک دکمه هم در سمت راست (اگر سیستم هدایت شخصیت در سمت چپ را انتخاب کرده باشید) قرار دارد که مهارت ویژه شما در طول بازی به‌حساب می‌آید. مراحل اولیه، ساختار ساده‌ای دارند و آن‌چنان شما را به‌چالش نمی‌کشند، اما از اواسط اکت دوم با مراحل چالش‌برانگیزی روبه‌رو می‌شوید. ازاین‌رو یاد گرفتن تمامی ویژگی‌های بازی و استفاده درست از آن‌ها، می‌تواند شما را پیروز میدان کند. این در حالی است که بازی اندروید و آیفون The Mighty Quest for Epic Loot دارای یک سیستم ارتقای شخصیت است. پیدا کردن لوت‌ها، باز کردن صندوق‌ها، کشتن دشمنان و پاکسازی مراحل در کمترین زمان ممکن، باعث می‌شود آیتم‌های قوی‌تری را در پایان هر مرحله کسب کنید. این آیتم‌ها کمک می‌کنند تا قدرت کلی جنگجو شما بالا برود و در مبارزات احساس راحت‌تری داشته باشید. بازی آیفون و اندروید The Mighty Quest for Epic Loot یک بازی رایگان است؛ ازاین‌رو پرداخت‌های درون برنامه‌ای نقش مهمی در آن ایفا می‌کنند. شاید در حالت داستانی این مورد زیاد دیده نشود، اما در بخش آرنا که یک حالت PvP است، بازیکنان می‌توانند با استفاده از پرداخت‌های درون برنامه‌ای قدرت بیشتری را نسبت‌به حریف خود کسب کنند.

Zombie Haters
Zombie Haters
Zombie Haters

از نظر طراحی هم بازی موبایل The Mighty Quest for Epic Loot در جایگاه خوبی قرار دارد و جلوه‌های بصری بازی شما را راضی نگه می‌دارند. بااین‌تفاسیر اگر به‌دنبال یک بازی داستان محور، نقش‌آفرینی و ماجراجویی با دوربین ایزومتریک هستید، The Mighty Quest for Epic Loot می‌تواند تجربه‌ی خوبی را در دسترس شما قرار دهد. در پایان یادآوری می‌کنیم که مقالات بهترین بازی های اندروید به‌طور هفتگی و ماهانه منتشر می‌شوند که شما را در جریان بازی‌های برگزیده این پلتفرم قرار می‌دهند. همچنین می‌توانید تریلر The Mighty Quest for Epic Loot را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات

دانلود بازی The Mighty Quest for Epic Loot


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده