نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۵۴

تریلر جدیدی از فصل دوم سریال Mindhunter منتشر شد

شبکه نتفلیکس تریلر جدیدی از فصل دوم سریال Mindhunter منتشر کرده که خبر از تلاش شخصیت‌های سریال برای حل یک پرونده می‌دهد.

مدتی پیش بود که شبکه نت‌ فلیکس اولین تیزر تریلر فصل دوم سریال Mindhunter (شکارچی ذهن) را منتشر کرد که در آن شاهد تصاویر بسیاری از اتفاقات فصل دوم بودیم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر جدید فصل دوم این سریال مورد انتظار منتشر شده است. سریال شکارچی ذهن به اولین روزهای دوره جدید سازمان علوم رفتاری FBI می‌پردازد و داستان دو مامور سازمان FBI به‌نام‌های هولدن فورد و بیل تنچ با همکاری روانشناس وندی کار را دنبال می‌کند. در طول تریلر جدید سریال که اخیرا شبکه Netflix آن را منتشر کرده، شاهد تلاش شخصیت‌های اصلی سریال Mindhunter برای حل پرونده یک قاتل سریالی هستیم که به نظر می‌رسد تمرکز فصل دوم قرار است روی این موضوع باشد و همچنین گفتگوی آن‌ها با قاتل‌های سریالی مثل چارلز منسن نیز از دیگر بخش‌های فصل دوم سریال است. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

اتفاقات فصل دوم سریال Mindhunter در بین سال‌های ۱۹۷۹ تا ۱۹۸۱ جریان خواهد داشت که در واقع اتفاقات آن دو سال پس از حوادث فصل اول آغاز می‌شود. همچنین انتظار می‌رود که قاتل‌های زنجیره‌ای بیشتری به‌نام دیوید برکویتر که با نام Son of Sam و دنیس رادر که با نام BTK Strangler شناخته می‌شوند نیز در فصل دوم سریال شکارچی ذهن حضور داشته باشند. جاناتان گروف، هولت مک‌کالانی، هانا گراس، آنا تورو و دیمون هریمن، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل دوم سریال Mindhunter حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فصل دوم سریال Mindhunter قرار است در تاریخ ۱۶ آگوست ۲۰۱۹ (۲۵ مرداد ۱۳۹۸) از شبکه نتفلیکس منتشر شود. جو پنهال، نویسنده فیلم The Road (جاده)، وظیفه ساخت سریال Mindhunter را بر عهده دارد و برای ساخت فصل دوم این سریال نیز بازگشته است. دیوید فینچر که پیش از این کارگردانی ۴ قسمت فصل اول این سریال را بر عهده داشته، کارگردانی قسمت اول و هشتم فصل دوم سریال Mindhunter را نیز انجام داده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده