نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۱۵

آمازون در حال ساخت سریال Event Horizon است

شبکه آمازون به دنبال ساخت یک اقتباس تلویزیونی براساس فیلم Event Horizon است که در سال ۱۹۹۷ منتشر شده بود.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه آمازون به دنبال ساخت یک سریال علمی تخیلی جدید براساس یک فیلم قدیمی در این سبک است. ورایتی از منابع نزدیک خود شنیده که آمازون و بخش تلویزیون پارامونت در حال همکاری برای ساخت فیلم Event Horizon (افق رویداد) هستند که این فیلم علمی تخیلی و ترسناک در سال ۱۹۹۷ اکران شده بود. آدام وینگارد، کارگردان فیلم‌هایی چون فیلم Blair Witch (جادوگر بلر)، فیلم You're Next (تو بعدی هستی)، فیلم The Guest (میهمان) و فیلم Death Note (دفترچه مرگ) که اخیرا وظیفه کارگردانی فیلم Godzilla vs Kong (گودزیلا علیه کونگ) را بر عهده داشته بود، به‌عنوان تهیه کننده اجرایی و احتمالا کارگردان در سریال Event Horizon حضور خواهد داشت. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از این سریال در دسترس نیست.

Adam Wingard

علاوه بر وینگارد، لری گوردون، لوید لوین و جرمی پلت، نیز به‌عنوان تهیه کننده اجرایی در سریال Event Horizon حضور دارند. گوردون و لوین پیش از این به‌عنوان تهیه کننده در فیلم Event Horizon نیز حضور داشته‌اند. پل دبلیو. اس. اندرسون وظیفه کارگردانی این فیلم ترسناک را بر عهده داشت و در این فیلم شاهد حضور بازیگرانی چون لارنس فیشبرن، سام نیل، کاتلین کویینلان، جولی ریچاردسون، جیسون ایساکس، ریچارد تی جونز، جک نوثورتی، نوآ هانتلی و شان پرتوی، بودیم. فیلم Event Horizon داستان یک سفینه فضایی را دنبال می‌کند که قرار است یک آزمایش گرانشی را انجام دهد که طی آن با ایجاد سیاه‌چاله مصنوعی بتواند به نقاط دور دست کهکشان سفر کند، اما این آزمایش باعث ناپدید شدن این سفینه می‌شود. پس از چند سال این سفینه به طور خیلی مرموز دوباره ظهور می‌کند که گویا به بعد جهنمی در خارج از جهانی که می‌شناسیم، سفر کرده که ظاهرا توسط یک نیروی ناشناخته و شیطانی آلوده شده که منجر به مرگ‌های متعددی شده است.

سریال Tom Clancy's Jack Ryan (تام کلنسی جک رایان) یکی از سریال‌هایی است که آمازون و پارامونت برای ساخت آن با یکدیگر همکاری کرده‌اند که مدتی پیش اولین تیزر تریلر فصل دوم این سریال منتشر شده بود. همچنین در بهمن گذشته، آمازون سریال Jack Ryan (جک‌ رایان) را پیش از انتشار فصل دوم، برای فصل سوم نیز تمدید کرد


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده