نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۱

مذاکره مارول با جما چان و بری کیوگن برای حضور در فیلم The Eternals

مارول استودیو در حال مذاکره با جما چان و بری کیوگن برای حضور در فیلم The Eternals است تا گسترش فهرست بازیگران این فیلم ادامه داشته باشد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دو بازیگر دیگر ممکن است به جمع بازیگران فیلم The Eternals (اترنالز) اضافه شوند. ورایتی در ابتدا گزارش داد که جما چان که پیش از این نقش مین-اروا را در فیلم Captain Marvel (کاپیتان مارول) بازی کرده بود، در حال مذاکره با مارول استودیو برای حضور در فیلم The Eternals است. اگرچه این انتخاب می‌تواند عجیب باشد، اما طبق گفته منابع نزدیک به پروژه، چان احتمالا قرار است نقش کاملا جدید و متفاوتی را در این فیلم بازی کند و در صورتی که این موضوع درست باشد و اگرچه برخی از بازیگران صداپیشگی شخصیت متفاوتی را هم بر عهده داشته بودند، اما این بازیگر به اولین بازیگری تبدیل خواهد شد که قرار است دو نقش متفاوت را در دنیای سینمایی مارول بازی کند. 

بری کیوگن

علاوه‌بر فیلم Captain Marvel، چان برای بازی در فیلم Crazy Rich Asians (آسیایی‌های خیلی مایه‌دار) و سریال Humans (هیومنز) نیز شناخته می‌شود که سال گذشته در فیلم Mary Queen of Scots (ماری، ملکه اسکاتلند) نیز به ایفای نقش پرداخته بود. علاوه‌بر این، کولایدر گزارش داد که مارول در حال مذاکره با بری کیوگن برای بازی در یک نقش مرموز است. بااین‌حال، اطلاعات بیشتری از نقش این بازیگر ایرلندی و ۲۶ ساله در دسترس نیست. کیوگن بیشتر برای بازی در فیلم Dunkirk (دانکرک)، فیلم The Killing of a Sacred Deer (کشتن گوزن مقدس) و فیلم American Animals (حیوانات آمریکایی)، شناخته می‌شود که اخیرا شاهد نقش آفرینی او در دو قسمت از سریال Chernobyl (چرنوبیل) نیز بودیم.

همچنین کیوگن اخیرا در فیلم Green Knight به‌کارگردانی دیوید لاوری بازی کرده و قرار است در سریال Y: The Last Man (وای: آخرین مرد) نیز حضور داشته باشد. ریچارد مدن، آنجلینا جولی، کمیل نانجیانی، سلما هایک، لورن ریدلوف، برایان تایری هنری، لیا مک‌هیو و دان لی (ما دونگ-سیوک از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم The Eternals حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. کلوئی ژائو، کارگردان فیلم The Rider (سوارکار)، وظیفه کارگردانی فیلم اترنالز را بر عهده خواهد داشت.

فیلم The Eternals برای اکران در تاریخ ۶ نوامبر ۲۰۲۰ (۱۶ آبان ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است. مراحل فیلم‌برداری و تولید این فیلم قرار است به‌زودی در استودیوی فیلمسازی پاین وود در لندن آغاز شود. 


منبع Collider Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده