نویسنده: رضا علمی
// سه شنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۱

پوستر جدید فیلم Maleficent: Mistress of Evil منتشر شد

پوستری جدید از فیلم مورد انتظار Maleficent: Mistress of Evil شرکت والت دیزنی منتشر شد که در این پستر شاهد حضور «معشوقه شیطان» هستیم.

شرکت والت دیزنی (Walt Disney) پوستری جدیدی از فیلم Maleficent: Mistress of Evil (مالیفیسنت: معشوقه شیطان) منتشر کرد که در این پوستر شاهد حضور شخصیت‌ اصلی داستان قسمت دوم فیلم فانتزی تاریک Maleficent (مالیفیسنت) و دیگر شخصیت‌های داستانی هستیم. پوستر منتشرشده را در پایین مشاهده می‌کنید:

Mistress of Evil

فیلم Maleficent به کارگردانی رابرت استرومبرگ و با بازی آنجلینا جولی و ال فانینگ، در سال ۲۰۱۴ اکران شد. این فیلم لایو اکشن بازسازی انیمیشن Sleeping Beauty (زیبای خفته) بود که تمرکز آن بیشتر روی شخصیت شرور مالیفیسنت قرار داشت. فیلم Maleficent موفق شد ۷۵۸ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند و تبدیل به‌چهارمین فیلم موفق سال ۲۰۱۴ میلادی از نظر تجاری شود. سال ۲۰۱۶، شرکت والت دیزنی پیکچرز ساخت دنباله فیلم Maleficent را رسماً تأیید و اعلام کرد. داستان قسمت اول فیلم Maleficent در مورد زنی جوان، بسیار زیبا و با قلبی پاک بود که زندگی آرام و شادی داشت و در جنگلی که همه‌چیز در آن صلح‌آمیز بود، بزرگ شد. البته این شرایط همیشه همین‌گونه شاد و آرام باقی نماند و با ورود ارتشی مهاجم به آن سرزمین، همه‌چیز تغییر کرد.

کارگردانی فیلم Maleficent 2 بر عهدهٔ یواخیم رانینگ است، کسی که کارگردانی فیلم‌هایی همچون Bandidas (باندیداس)، Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales (دزدان دریایی کارائیب: مردگان قصه نمی‌گویند) و مجموعهٔ تلویزیونی Marco Polo (مارکو پولو) را در کارنامه دارد. مدیر اجرایی تولید فیلم Maleficent نیز انتخاب شده است؛ پاتریک تاتوپولوس فرانسوی یونانی که مدیریت اجرایی تولید فیلم Batman v Superman: Dawn of Justice (بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت) را بر عهده داشت، مدیر اجرایی فیلم جدید شرکت دیزنی خواهد بود. لیندا وولورتون، نویسنده فیلم ابتدایی، نویسندگی فیلمنامه این فیلم را بر عهده دارند. نوآ هارپستر و مایکا فیتزرمن بلو نویسندگانی بودند که نسخه‌های اولیه فیلمنامه این اثر را نوشتند. جو روث هم تهیه‌کنندگی این پروژه را بر عهده دارد.

اتفاقات فیلم Maleficent: Mistress of Evil چند سال پس از حوادث فیلم Maleficent آغاز خواهد شد که این فیلم همچنان به‌بررسی رابطه پیچیده بین پری شاخدار و ملکه جدید خواهد پرداخت که اکنون نیاز به‌اتحاد جدیدی برای مواجهه و مبارزه با دشمنان جدید و محافظت از گیاهان و موجودات جادویی که در آن ساکن هستند، دارند. آنجلینا جولی، ال فانینگ، میشل فایفر، اد اسکرین، چویتل اجیوفور، جن مورای، دیوید گیسی، هری دکینسون، سم رایلی، جودی شکونی، وارویک دیویس، جان کارو، ایملدا استنتون، جونو تیمپل، لسلی منویل و رابرت لیندسی، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Maleficent: Mistress of Evil حضور دارند و به‌ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم Maleficent: Mistress of Evil برای اکران در تاریخ ۱۸ اکتبر ۲۰۱۹ (۲۶ مهر ماه ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده