// سه شنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۱

Halo Infinite تجربه‌‌ای فوق العاده‌ روی ایکس باکس وان ارائه می‌دهد

فرانک او کانر در گفت‌وگوی اخیر خود به این مورد اشاره کرده است که نسخه اسکارلت Halo Infinite، تجربه‌ی بسیار عالی را ارائه می‌دهد و نسخه ایکس باکس وان هم راضی کننده خواهد بود.

بازی Halo Infinite در تعطیلات سال ۲۰۲۰ عرضه می‌شود و محصول روز عرضه پروژه اسکارلت به‌حساب می‌آید. بااین‌حال کاربران ایکس باکس وان و کامپیوتر هم می‌توانند هیلو اینفینیت را تجربه کنند. یکی از دغدغه‌های کاربران، این است که عملکرد بازی روی Xbox One به چه شکل خواهد بود و آیا کیفیت لازم را خواهد داشت یا خیر.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی فرانک او کانر، رئیس هیلو، به‌تازگی مصاحبه‌ای را انجام داده است و در این گفت‌وگو در مورد عملکرد و کیفیت بازی سخن گفته است. وی اعلام کرده است که تیم سازنده هیلو، در حال همکاری با تیم سازنده ایکس‌باکس اسکارلت است تا بتوانند تجربه‌ی بسیار خوبی را برای کاربران رقم بزنند. همچنین وی در ادامه صحبت‌های خود به این مورد اشاره کرده است که تجربه کنندگان بازی روی ایکس‌باکس وان و ایکس باکس وان ایکس هم تجربه‌ی خوبی را کسب خواهند کرد. وی دراین‌باره می‌گوید:

ایکس‌‌باکس وان قرار نیست تجربه‌ی متوسطی را ارائه دهد. ما در حال توسعه این بازی هستیم و روی این پلتفرم هم عالی خواهد بود.

همچنین نسخه کامپیوتر بازی هم همزمان با عرضه جهانی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد و اینفینیت پس از Halo 2، اولین نسخه‌ای است که روی پی سی عرضه می‌شود (البته سایر نسخه‌ها هم ازطریق Halo the Master Chief Collection در دسترس قرار خواهند گرفت). نسخه PC احتمال می‌رود بهترین کیفیت و عملکرد را از نظر بصری داشته باشد که البته به سیستم سخت افزاری کاربر هم بستگی دارد. فرانک او کانر دراین‌باره می‌گوید:

درواقع اولویت اصلی ما ایکس باکس اسکارلت است و در حال تلاش هستیم تا تیم سازنده بتواند بهترین تجربه و کیفیت ممکن را در اختیار کاربران این کنسول قرار دهد. همچنین با این کنسول هم در حال کار کردن هستیم تا از این مورد مطمئن شویم. تجربه‌ی بازی روی ایکس‌باکس وان هم عالی است و این مورد برای PC هم صدق می‌کند. ما برای عرضه بازی روی کامپیوتر برای اولین بار هیجان‌زده هستیم. این مورد باعث شده است که نحوه تفکر و توسعه خود را تغییر دهیم، اما همیشه بهترین سخت‌افزار را هدف قرار می‌دهیم. ازاین‌رو این به شما بستگی دارد که اسکارلت یا کامپیوتر را انتخاب کنید؛ البته کیفیت بالای بازی به سخت‌افزار کامپیوتر شما هم بستگی دارد. در‌ انتها تمامی موارد ذکر شده باعث نمی‌شود تا به ایکس‌باکس وان به‌عنوان یک پلتفرم جانبی برای هیلو اینفینیت نگاه کنیم.

باتوجه‌به صحبت‌های او کانر، استودیو ۳۴۳ اینداستریز (343 Industries)، سازنده بازی هیلو اینفینیت، سعی دارد از تمامی قدرت پروژه اسکارلت استفاده کند و در این میان ایکس‌باکس وان هم محدودیت‌هایی را در اختیار دارد، اما آن‌ها در تلاش هستند که این محدودیت‌ها مانع از تجربه‌ی خوب کاربران نشود. در انتها وی اعلام کرده است که داستان بازی ارتباط مستقیمی با Halo 5: Guardians دارد، اما به‌نحوی روایت می‌شود که تازه واردها هم بتوانند از داستان بازی لذت ببرند. نظر شما کاربران زومجی در مورد صحبت‌های فرانک او کانر چیست؟


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده