// سه شنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۲۹

حالت نیو گیم پلاس Cyberpunk 2077 در دست ساخت است؛ عرضه پس از انتشار بازی

استودیو سی دی پراجکت رد در مصاحبه با یک مجله لهستانی اعلام کرده است که در حال توسعه حالت نیو گیم پلاس بازی Cyberpunk 2077 است.

این روزها نیو گیم پلاس یکی از المان‌های اصلی برای بازی‌های نقش‌ آفرینی به‌حساب می‌آید تا پس از تمام کردن بازی، مخاطبان بتوانند یک دور دیگر آن را با ویژگی‌ها و مهارت‌هایی که کسب کرده‌اند، تمام کنند. باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، استودیو سی دی پراجکت رد (CD Projekt RED)، سازنده و ناشر Cyberpunk 2077، به‌تازگی با یک مجله لهستانی مصاحبه‌ای را انجام داده است. در این مصاحبه اعلام شده است که این استودیو لهستانی در حال توسعه حالت نیو گیم پلاس سایبرپانک 2077 است.

البته به‌نظر می‌رسد New Game Plus در همان روز عرضه در دسترس کاربران قرار نخواهد گرفت. بااین‌حال جزئیات زیادی از این بخش در دسترس نیست که چه زمانی سی‌دی پراجکت رد آن را در دسترس کاربران قرار می‌دهد. شاید در همان روز عرضه شاهد این حالت باشیم؛ شاید هم تیم سازنده همانند بازی The Witcher 3: Wild Hunt در جریان یک به‌روزرسانی پس از عرضه بازی آن را در دسترس کاربران قرار دهد.

از دیگر اخبار حول بازی Cyberpunk 2077 هم می‌توان به جزئیات درجه سختی هاردکور بازی اشاره کرد. در این درجه سختی رابط کاربری داخل بازی غیرفعال می‌شود. ازاین‌رو شما نمی‌توانید میزان نوار سلامت، نشانگر هدف‌گیری و موارد مشابه را روی صفحه نمایش مشاهده کنید. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ به‌نظر شما حالت نیو گیم پلاس سایبرپانک 2077 در چه زمانی عرضه می‌شود؟


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده