// سه شنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۱۵

بازی Call of Duty: Modern Warfare حالت بتل رویال نخواهد داشت

جو سیکوت، کارگردان طراحی بخش چندنفره COD: Modern Warfare، در جدیدترین مصاحبه خود اعلام کرده است که این بازی فاقد حالت بتل رویال است.

بازی Call of Duty: Black Ops 4 با حالت بلک‌اوت عرضه شد که یک حالت بتل رویال برای بازی به‌حساب می‌آید. پس از این اتفاق و معرفی Call of Duty: Modern Warfare، کاربران احتمال می‌دادند که اینفینیتی وارد (Infinity Ward)، سازنده کالاف دیوتی: مدرن وارفر، از حالت بتل رویال برای این بازی استفاده کند. بااین‌حال مشخص شده است که جدیدترین ساخته اینفینیتی وارد فاقد حالت بتل رویال است.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی جو سیکوت، کارگردان طراحی بخش چندنفره COD: Modern Warfare، در مصاحبه‌ی اخیر خود با IGN گفته است که بلک آپس 4 و مدرن وارفر حال‌وهوای متفاوتی دارند و ازاین‌رو شبیه‌به یکدیگر عمل نخواهند کرد. وی دراین‌باره می‌گوید:

ما از هواداران بزرگ بتل رویال هستیم. ما از این حالت و ساختار آن هیجان‌زده هستیم، اما در حال حاضر تمرکز ما روی هسته و شالوده بخش چندنفره است.

این گفته بدین معنا است که مدرن وارفر سعی ندارد تجربه‌ی مشابهی را ارائه دهد. سیکوت در ادامه صحبت‌های خود افزود:

ما واقعا روی سلاح‌های واقع‌گرایانه، المان‌های معتبر مدرن وارفر و همچنین تجربه‌ای متفاوت تمرکز کرده‌ایم. مدرن وارفر همان تجربه‌ی قدیم را ارائه می‌دهد [که فاقد هرگونه بتل رویال یا موارد مشابه است].

بزرگ‌ترین حالت بازی Call of Duty: Modern Warfare، گرند وار است که ۴۰ بازیکن در آن به رقابت می‌پردازند، اما اینفینیتی وارد برنامه دارد تا میزان پشتیبانی از بازیکنان را به بیش از ۱۰۰ نفر برساند. در ماه سپتامبر هم بتای خصوصی و عمومی بازی در دسترس قرار می‌گیرد. از تاریخ ۲۱ شهریور ماه (۱۲ سپتامبر) تا ۲۲ شهریور ماه (۱۳ سپتامبر) کاربرانی که این بازی را روی پلی استیشن 4 پیش‌خرید کنند، بتای خصوصی بازی را دریافت می‌کنند. همچنین ۲۳ شهریور ماه (۱۴ سپتامبر) تا ۲۵ شهریور ماه (۱۶ سپتامبر) هم فاز دوم بتای کاربران PS4 آغاز می‌شود. این در حالی است که کاربران کامپیوتر و ایکس باکس وان که COD: Modern Warfare را پیش‌خرید کرده‌اند، از تاریخ ۲۸ شهریور ماه (۱۹ سپتامبر) تا ۲۹ شهریور ماه (۲۰ سپتامبر) می‌توانند بتای خصوصی را تجربه کنند. یک بتای عمومی هم برای تمامی کاربران درنظر گرفته شده است که از تاریخ ۳۰ شهریور ماه (۲۱ سپتامبر) تا تاریخ یک مهر ماه (۲۳ سپتامبر) در دسترس قرار می‌گیرد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده