نویسنده: رضا علمی
// سه شنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۱

حضور بازیگر سریال Humans در سریال Cursed نتفلیکس تایید شد

بلا دِین، بازیگر سریال Humans، به‌فهرست بازیگران سریال Cursed (نفرین‌شده) سرویس استریم نتفلکیس پیوست.

طبق گزارش اختصاصی سایت دِدلاین، بلا دِین، بازیگر آلمانی که سابقهٔ حضور در سریال Humans (هیومنز) و سریال Troy: Fall of a City (تروی: سقوط یک شهر) را دارد، به‌فهرست بازیگران سریال افسانهٔ شاه آرتوری Cursed (نفرین شده) سرویس استریم نتفلکیس (Netflix) پیوست.

سریال Cursed اقتباسی متفاوت از افسانه‌های دنیای شاه آرتور را دنبال می‌کند و این سریال قرار است داستان نیمو را به‌تصویر بکشد. نیمو یک قهرمان نوجوان است که استعداد نهفته و مرموزی در خود دارد و سرنوشت او این خواهد بود که به‌بانوی دریاچه‌ی قدرتمند و البته محزون تبدیل شود. او بعد از مرگ مادرش، به‌طور ناگهانی با فردی به نام آرتور برخورد می‌کند؛ یک مزدور جوان که در تلاش است تا مرلین را پیدا کند و یک شمشیر باستانی را به‌مقصد مورد نظرش برساند. نیمو در طی جریان ماجراجویی و سفرش، تبدیل به‌نماد شجاعت و شورش علیه پالادین‌های قرمز ترسناک و همچنین پادشاه آن‌ها یعنی اوتر پندراگون می‌شود.

Cursed

پیش‌تر حضور بازیگرانی چون کاترین لانگفورد، دوون ترل، گوستاو اسکاشگورد، پیتر مولان، شالوم برن، فرانکلین، دنیل شارمن، سباستین ارمستو، لیلی نیومارک، امیلی کوتس، بیلی جنکینز و چارلی ایلز در سریال Cursed تأیید و اعلام شده بود. کاترین لانگفورد و سرویس استریم نتفلیکس پیش از این در سریال Thirteen Reasons Why (سیزده دلیل که چرا) همکاری کرده بودند و او در این سریال نقش هانا بیکر را بر عهده داشت. همچنین لانگفورد اخیرا در فیلم Knives Out (شمشیر را از رو بستن) نیز به‌ایفای نقش پرداخته است.

بلا دِین قرار است نقش شخصیتی با عنوان زوبین سرخ (رِد اسپیر) را در این سریال ایفا کند؛ این شخصیت از تبار پادشاهان است و فرماندهی گروهی بی‌رحم از وایکینگ‌ها را بر عهده دارد و چشمان وی تنها به‌دنبال گنجینه‌هاست. زوبین سرخ به‌هیچ‌کس وفاداری نشان نمی‌دهد، وی و گروهش، در یکی از روستاهای بریتانیا با کشتی خود کناره می‌گیرند و مسافری قاچاقی و محکوم به‌مرگ سوار کشتی آنان می‌شود و همین شخص، زوبین و گروهش را شدیداً گرفتار می‌کند.

این سریال اقتباسی از رمانی گرافیکی به همین نام اثر فرانک میلر و تام ویلر است که این دو وظیفه ساخت سریال آن را نیز بر عهده دارند و فصل اول سریال Cursed قرار است در ۱۰ قسمت تولید و در اوایل سال ۲۰۲۰ از سرویس استریم نتفلیکس پخش شود.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده