// سه شنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل Project Zero Deaths؛ نبردهای تیمی آنلاین و جذاب

بازی موبایل Project Zero Deaths شما را در قالب تیم‌های مختلف قرار می‌دهد و باید نبردی هیجان‌انگیز با آدرنالین بالا را تجربه کنید. با زومجی همراه شوید.

بازی موبایل Project Zero Deaths ساخته استودیو Detis در سبک اکشن است که نبردهایی سرتاسر هیجان را به‌صورت آنلاین فراهم می‌کند. این بازی اندروید را می‌توانید به‌شکل تیمی یا تک‌نفره تجربه کنید و با مهارت بالا تمامی حالت‌های بازی را انجام دهید. این حالت‌ها الهام گرفته از آثار کلاسیک و مدرن صنعت بازی است.

بازی آیفون Project Zero Deaths پنج کاراکتر قابل بازی در اختیار شما می‌گذارد که هرکدام دارای ویژگی‌ها و توانایی‌های منحصربه‌فردی هستند. هرکدام از مهارت‌های شخصیت‌ها را می‌توانید ارتقا دهید و فرصت بیش‌تری برای عرض اندام در بین تیم‌ها داشته باشید. این ارتقاها بسته به میزان فعالیت شما متغیر است و در حالت کلی هر فردی که بیش‌تر بازی و امتیاز کسب کند، می‌تواند ارتقاهای بیش‌تری را نصیب شخصیت‌های خود کند. این بازی را می‌توانید به‌صورت تک‌نفره یا همراه با دوست خود تجربه کنید و وارد تیم‌های بازی شوید. نبردها به‌صورت تیمی است و بسته به لول خود می‌توانید در تیم‌های چندنفره عضویت پیدا کنید. بازی از حالت‌های کلاسیک همچون گرفتن پرچم و نبردهای تیمی تا سر حد مرگ را شامل می‌شود و در کنار حالت جمع‌آوری حلقه‌ها بسیار سرگرم‌کننده هستند. نقشه‌های بازی پویا هستند و هیچ‌گاه از حضور در آن‌ها احساس خستگی نمی‌کنید. این نقشه‌ها شامل موانع جذاب و چالش‌های محیطی هستند که به نبردها روحی تازه می‌دهند و بازیکنان می‌توانند طرح‌های استراتژیکی خود را برپا کنند. محیط بازی کاملا تخریب‌پذیر است و دکمه‌های کنترلی بازی اجازه هر نوع کاری را به شما می‌دهد. این بازی قطعا یکی از بهترین بازی های اندروید است و با دوستان خود می‌توانید ساعت‌ها یک نبرد اکشن دوبعدی فراموش نشدنی را تجربه کنید. حالت‌های بازی متنوع هستند و هیچ‌گاه از قوانین بازی خسته نمی‌شوید. گاهی باید از یک گنج مراقبت کنید و نوبتی عملیات حمله و دفاع را انجام دهید؛ گاهی هم نیاز است که با قدرت تمام حمله کنید و در سریع‌ترین زمان ممکن تمام دشمنان خود را نابود کنید.

Project Zero Deaths

محیط پویا بازی Project Zero Deaths کاملا مبتنی بر فیزیک است و می‌توانید از ویژگی‌های هر نقشه به‌عنوان مزیتی برای خود استفاده کنید. این امر تنها با شناخت نقشه میسر است و باید چندین بار آن را تجربه کنید و به راه و چاه آن آشنا باشید. سلاح‌های بازی کاملا متنوع و قابل ارتقا هستند و هرکدام می‌توانند تاثیرپذیری متفاوتی روی دشمنان داشته باشند. مسابقات آنلاین بازی فوق‌العاده جذاب و البته سخت هستند و تنها یک حرفه‌ای می‌تواند در لیدربرد (جدول امتیاز جهانی) رتبه خوبی داشته باشد. بازی کاملا مبتنی بر مهارت است و باید فنون و تاکتیک‌های خود را در بازی پیشرفت دهید و بهترین شخصیت را برای خود انتخاب کنید. شخصیت‌ها در برخی از عملیات‌ها قوی‌تر هستند و به‌طور مثال برای مخفی‌کاری یا کارهای دزدکی می‌توانید از شخصیت‌های خاصی استفاده کنید.

بازی از نقشه‌های پویا به‌همراه محیط‌های تخریب‌پذیر تشکیل شده است و از نظر بصری شدیدا لذت‌بخش است

در کل شاهد ۳۰ نقشه جذاب در بازی Project Zero Deaths هستیم که حالت‌های مختلف بازی در آن‌ها جریان دارد. انیمیشن کاراکترها جذاب است و هیچ‌گونه ایراد در زمینه کنترل بازی مشاهده نمی‌کنیم. شما باید هر لحظه مراقب پایگاه خود باشید و با همکاری دوستان خود یک حمله و دفاع درست و حسابی در نقشه داشته باشید. این همکاری اگر با یک دوست همراه باشد، لذت بیشتری دارد و هماهنگی بهتری را نصیب شما می‌کند. حضور در چنین نقشه‌هایی که طراحی زنده و پویایی دارند، هیچ‌گاه خسته‌کننده نیست و برای بارهای متوالی می‌توانید یک نبرد بین‌ تیم‌های مختلف تشکیل دهید.

Project Zero Deaths

بازی Project Zero Deaths حالت‌های کلاسیک را در خود جای داده است تا نبردها حس و حال چالش‌برانگیزتری به خودشان بگیرند

سازندگان بازی Project Zero Deaths مطابق نسخه PC وعده ارائه محتواهای جدیدی را داده‌اند و نقشه‌ها و حالت‌های جدید به‌زودی به بازی اضافه می‌شوند. المان‌های بازی متفاوت از چیزی است که از آثار شوتر انتظار دارید و هم از نظر طراحی و هم از نظر جلوه‌های بصری، حالت خنده‌داری به تمام نبردها داده است. این حالت باعث می‌شو که نبردها در بخش آنلاین پویایی بیش‌تری داشته باشد و تیم‌ها نزدیکی بیش‌تری به هم‌دیگر حس کنند. به حلقه‌ها توجه کنید و سعی کنید که امتیازات بیش‌تری کسب کنید. ماندگاری شما در تیم‌های قوی منوط به پیشروی همراه با تیم است و هربار باید کاراکتر خود را ارتقا دهید و سلاح‌هایی داشته باشید که به درد تیم‌ها بخورد. می‌توانید گروه خود را تشکیل دهید و از صفر در نبردهای بزرگ شرکت کنید.

بازی Project Zero Deaths اثری اعتیادآور است که نبردهای جذابی در فضای دوبعدی خود ارائه می‌کند. حالت‌های بازی آن‌قدر متنوع است که هیچ‌گاه از انجام دادن آن‌ها سیر نمی‌شوید و کم کم می‌توانید با مهارت بالا جزء تیم‌های برتر بازی باشید. این بازی را می‌توانید از پلی‌استور و اپ‌استور برای سیستم‌عامل اندروید و iOS دریافت کنید.

دانلود بازی Project Zero Deaths


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده