// دوشنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۱

فصل دوم Soulcalibur VI میزبان یکی از کاراکترهای بازی سامورایی شودان خواهد بود

در جریان روز آخر مسابقات EVO 2019، شرکت باندای کاراکتر جدید Soulcalibur VI را درکنار فصل دوم این بازی معرفی کرد.

معمولا سازنده‌های بازی‌های مبارزه‌ای، محتویات مهم و جدید فصلی و سالیانه خود را در مسابقات EVO معرفی می‌کنند؛ زیرا این رویداد، مهم‌ترین رویداد بازی‌های مبارزه‌ای به‌حساب می‌آید و بیننده‌های متعددی به‌صورت آنلاین و حضوری مسابقات را تماشا می‌کنند.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، شرکت باندای نامکو (Bandai Namco Entertainment) در جریان مسابقات EVO 2019، کاراکتر جدید بازی Soulcalibur VI را معرفی کرد. کاساندرا مبارز جدید سول کالیبور VI است که امروز در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. این شخصیت در گذشته به‌نحوی حضورش در این بازی فاش شده بود. کاربران می‌توانند با مراجعه به صفحه یوتیوب تریلر کاساندرا، ساختار مبارزه‌ای و طراحی او را مشاهده کنند. همچنین مشخص شده است که کاساندرا آخرین شخصیت سیزن‌پس سول کالیبور VI خواهد بود.

Soulcalibur VI

همچنین در ادامه مشخص شد که SNK و باندای نامکو در جریان یک همکاری، شخصیت هائومارو، یکی از اصلی‌ترین کاراکترهای داستانی Samurai Shodown، را در دسترس کاربران Soulcalibur VI قرار می‌دهند. در انتهای ویدیو معرفی فصل دوم سول کالیبور VI، هائومارو را می‌بینیم که وارد صحنه می‌شود. بازیکنان می‌توانند کاراکترهای بسته الحاقی را با قیمت ۵.۹۹ دلار به‌صورت جداگانه خریداری کنند یا سیزن‌پس فصل اول را با قیمت ۲۹.۹۹ دلار بخرند.

دراین‌میان اشاره کنم که هنوز سیزن‌پس فصل دوم برای خرید در دسترس قرار داده نشده است.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده