// دوشنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۱

BlazBlue Cross Tag Battle Version 2.0 کاراکترها و محتوای بزرگی را به بازی اضافه می‌کند

استودیو آرک سیستم ورکس، در جریان مسابقات EVO 2019 آپدیت بزرگ بازی بلزبلو را با نام BlazBlue Cross Tag Battle Version 2.0 معرفی کرد.

روز آخر مسابقات EVO 2019 با مسابقات نهایی بازی BlazBlue Cross Tag Battle آغاز شد. پس از تمام شدن مسابقه فینال، نوبت به‌معرفی‌های جدید با محوریت این بازی رسید. ازاین‌رو استودیو آرک سیستم ورکس (Arc System Works) با انتشار یک تریلر، BlazBlue Cross Tag Battle Version 2.0 را معرفی کرد.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، نسخه دوم در واقع یک بسته محتویاتی جدید است که در تاریخ ۳۰ آبان ماه (۲۱ نوامبر) در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. این بسته محتویات ۹ مبارز جدید را به بازی اضافه می‌کند، اما همه‌ی آن‌ها همزمان عرضه نمی‌شوند و در بازه‌ زمانی‌ مختلفی، آرک سیستم آن‌ها را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد. از میان کاراکترهایی که در تریلر معرفی بازی نمایاش داده شدند، می‌توان به یومی از Senran Kagura Estival Versus، نئو پولیتن از RWBY،  آکاتسکی و Blitztank از Akatsuki Blitzkampf اشاره کرد.

یومی جزو آن دسته از کاراکترهایی است که با استفاده از یخ و باد برای آسیب رساندن به حریف خود استفاده می‌کند و به‌نظر می‌رسد بازیکنان می‌توانند از فواصل مختلف با این کاراکتر به حریف خود آسیب برسانند. این در حالی است که آکاتسکی دارای ضرباتی است که با قدرت برق ادغام شده‌اند و مکانیزم‌های گیم‌پلی او همانند بازی Under Night In-Birth است. دراین‌میان بلیتزتانک را می‌توان عجیب‌ترین کاراکتر بازی‌های مبارزه‌ای دانست. وی ظاهری بزرگ با سر اسکلتی دارد که لیزر، مهم‌ترین سلاح مبارزه‌ای او است. در انتها نئو یک مبارز سرعتی است که با جاخالی دادن و رفتن به پشت سر حریف می تواند ضربات غافل‌گیر کننده‌ای را اعمال کند.

کاربران زومجی می‌توانند تریلر معرفی BlazBlue Cross Tag Battle Version 2.0 را در یوتیوب تماشا کنند و نظرات خود را با ما در میان بگذارند. بسته الحاقی Version 2.0 که شامل کاراکترهای جدید است، یک محتوای پولی است، اما آپدیت Version 2.0 که شامل داستان، رنگ و تعامل‌های جدید میان کاراکترها است، به‌صورت رایگان در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده