// دوشنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۱

Alan Wake و For Honor را به رایگان روی فروشگاه اپیک گیمز تجربه کنید

کاربران کامپیوتر هم‌اکنون می‌توانند با مراجعه به فروشگاه اپیک گیمز، دو بازی Alan Wake و For Honor را به‌صورت رایگان دانلود و تجربه کنند.

در گذشته اعلام شده بود که بازی‌های آینده فروشگاه اپیک گیمز که به‌صورت رایگان در دسترس قرار می‌گیرند، Alan Wake و For Honor خواهند بود. باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، اگر از علاقه‌مندان به بازی‌های ترسناک و رقابتی هستید، هم‌اکنون می‌توانید با مراجعه به فروشگاه اپیک گیمز این دو بازی را به‌صورت رایگان به لیست بازی‌های خود اضافه کنید و برای همیشه به‌صورت رایگان آن‌ها را تجربه کنید.

آلن ویک، برای اولین بار در سال ۲۰۱۰ روانه‌ی بازار شد و استودیو رمدی اینترتینمنت (Remedy Entertainment) با ساخت این بازی به‌خوبی توانست یک داستان زیبا با اتمسفری ترسناک و مرموز را روایت کند. این در حالی است که فورآنر یک بازی رقابتی چندنفره است که بازیکنان را در نقش مبارزان مختلفی قرار می‌دهد. شرکت یوبیسافت (Ubisoft) همچنان در حال پشتیبانی از فورآنر است و بازی در سال سوم خود به‌سر می‌برد. سازندگان قصد دارند با عرضه جنگجوها و نقشه‌های جدید، تجربه‌های نو و تازه‌ای را ارائه دهند.

گفتنی است که تنها تا ۱۸ مرداد ماه (۹ آگوست) فرصت دارید بازی‌های ذکر شده را به‌صورت رایگان دریافت کنید. پس از تاریخ ذکر شده، این دو بازی با قیمت قبلی خود به‌فروش می‌رسند. نظر شما کاربران زومجی در مورد الن ویک و فورآنر چیست؟


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده