// یکشنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۵۴

احتمالا مینی سریال Once Upon A Time In Hollywood به نتفلیکس خواهد آمد

براساس شایعات، چندی دیگر شاهد پخش نسخه طولانی‌تر فیلم Once Upon A Time In Hollywood در قالب یک مینی سریال از نت‌فلیکس خواهیم بود.

ماه گذشته کوئنتین تارانتینو نسخه طولانی‌تر The Hateful Eight را به نتفلیکس (Netflix) آورد که با بازخوردهای مثبتی از سوی دوست‌داران این فیلم خشن، سرد و دوست‌داشتنی همراه شد و اینطور که گزارش‌ها نشان می‌دهند، احتمالا برای فیلم روزی روزگاری در هالیوود نیز شاهد چنین اتفاقی باشیم.

با توجه به صحبت‌های اخیر نیکولاس هاموند، یکی از بازیگران جدیدترین ساخته تارانتینو، مینی سریال Once Upon A Time In Hollywood با مدت زمان تقریبی ۲۴۰ دقیقه و احتمالا در ۴ قسمت (همانند هشت نفرت‌انگیز) در حال آماده شدن است. البته این ادعا تا به این ساعت توسط هیچ‌کدام از منابع مورد اعتماد دیگر تایید یا رد نشده است.

فیلم روزی روزگاری در هالیوود تا به امروز فروش خوبی داشته و با ۴۰ میلیون دلار بهترین افتتاحیه را در بین فیلم های تارانتینو داشته است؛ در نتیجه نسخه طولانی‌تر این اثر قطعا تا پایان اکران گسترده آن منتشر نخواهد شد و ممکن است چندی پس از انتشار نسخه نمایش خانگی، شاهد پخش سریال Once Upon A Time In Hollywood هم باشیم.

نظر شما در این باره چیست؟ آیا دوست‌دارید فیلم Once Upon A Time In Hollywood در قالب یک مینی سریال پخش شود؟ نظرات خود پیرامون این موضوع را با سایر کاربران زومجی به اشتراک بگذارید.


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده