نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۲۸

احتمال حضور گوئن استیسی در فیلم Avengers: Endgame

به‌تازگی تصویری منتشر شده که شخصی شبیه به گوئن استیسی در فیلم Avengers: Endgame حضور داشته است.

فیلم Avengers: Endgame (اونجرز: پایان بازی) به اتفاقات ۱۱ سال اول دنیای سینمایی مارول که با نام The Infinity Saga (حماسه اینفینیتی) شناخته می‌شود، خاتمه داد و حال قسمت چهارم فیلم Avengers (اونجرز) با شکست رکورد فیلم Avatar (آواتار) به پر فروش‌ترین فیلم تاریخ سینمای جهان تبدیل شده است. همچنین مدتی می‌شود که نسخه دیجیتال فیلم Avengers: Endgame نیز منتشر شده که با استقبال گسترده‌ای هم مواجه شده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، یکی از شخصیت‌های دنیای مرد عنکبوتی ممکن است در این فیلم دیده شده باشد. به‌تازگی یکی از کاربران ردیت در پایان فیلم Avengers: Endgame متوجه شخصی شده که لباسی مشابه به شخصیت گوئن استیسی را بر تن دارد. این صحنه در واقع پس از بازگشت پیتر پارکر به مدرسه است که یک دختر با موهای طلایی، کت آبی، کیف صورتی و دامن با طرح و الگوی اسپایدرمن (یا تار عنکبوت) است که شباهت زیادی به پوشش شخصیت گوئن استیسی در دنیای کامیک دارد:

Gwen Stacy in Avengers: Endgame

Gwen Stacy in Avengers: Endgame

Gwen Stacy in Avengers: Endgame

صورت این شخصیت به درستی قابل مشاهده نیست و شاید حتی شخص رندوم و نامشخصی باشد که چنین لباسی را بر تن دارد، اما طرح لباس او بسیاری را به یاد لباس اسپایدر-گوئن نیز انداخته که منطقی هم هست که با پیتر پارکر به یک مدرسه برود. این شاید تنها یک Easter egg ساده باشد، اما مارول سابقه چنین اشاره‌هایی را داشته و عجیب نیست که پس از محبوبیت این شخصیت در انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse (مرد عنکبوتی: سفر به دنیای عنکبوتی) و موفق بودن نمایش چند شخصیت عنکبوتی، مارول نیز به دنبال توسعه و گسترش دنیای مرد عنکبوتی باشد و در ادامه شخصیت‌های عنکبوتی محبوبی مثل مایلز مورالز و اسپایدر گوئن نیز در فیلم‌های اسپایدرمن حضور داشته باشند.

با این حال، در فیلم Spider-Man: Far From Home (مرد عنکبوتی: دور از خانه) شاهد حضور گوئن استیسی نبودیم و به‌نظر می‌رسد که حداقل باید تا قسمت بعدی فیلم Spider-Man صبر کنیم که هنوز ساخت آن نیز رسما تایید نشده است. با اینکه اکنون میشل جونز یا MJ معشوقه فعلی پیتر پارکر است، اما قسمت سوم اسپایدرمن می‌تواند این موضوع تغییر دهد یا حتی گوئن استیسی اینبار تنها به‌عنوان یک دوست وفادار در این فیلم حضور داشته باشد.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده