// یکشنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۳۰

اضافه شدن تنظیمات کنترل جدید به بازی Concrete Genie به درخواست یکی از کاربران

به درخواست یکی از کاربران بازی Concrete Genie که از نوعی معلولیت رنج می‌برد، تنظیمات جدیدی برای کنترل بهتر به این اثر اضافه شد.

پیش‌تر یکی از طرفداران بازی Concrete Genie که قرار است در سال جاری میلادی به‌صورت انحصاری برای پلی استیشن 4 منتشر شود، در شبکه اجتماعی توییتر از سازندگان این بازی درخواست کرده بود که به‌دلیل معلولیت بدنی و دشوار بودن کنترل بازی برای وی، تنظیمات و گزینه‌های بیشتری برای کنترل به این بازی اضافه شود. در حالی که به‌نظر می‌رسید استودیو PixelOpus، سازنده‌ی این بازی، اهمیتی به این درخواست که خواسته تعدادی کاربر دیگر نیز بوده است، نمی‌دهد و درخواست آن شخص را نزدیک‌به دو ماه بی‌پاسخ گذاشته، حالا و بر اساس جدیدترین اخبار بازی مشخص شده که این استودیو در این مدت مشغول کار کردن روی این خواسته بوده‌ است. به‌تازگی این استودیو درخواست کاربر مذکور را به شکل زیر پاسخ داده است:

از این‌که مدت زمان زیادی طول کشید که به درخواست شما پاسخ بدهیم متاسفیم. حالا دیگر شما می‌توانید بازی را با استیک سمت راست (آنالوگ) کنترلر خود نیز انجام دهید و حتی میزان حساسیت آن را نیز در بخش تنظیمات تغییر دهید. امیدواریم این تغییرات باعث شود که شما بتوانید بازی ما را به‌محض منتشر شدن، تجربه کنید و از آن لذت ببرید.

بازی Concrete Genie

بازی Concrete Genie پیش‌تر تنها از طریق حسگر‌های کنترلی یا همان موشن کنترلر قابل اجرا بود؛ اما حالا می‌توان به‌وسیله‌ی استیک سمت راست کنترلر نیز آن را تجربه کرد و میزان حساسیت آن را نیز تنظیم کرد. این حقیقت که برخی از استودیوهای سازنده‌ی بازی تا این حد به درخواست‌های کاربران خود اهمیت می‌دهند بسیار قابل تحسین است. همچنین بهره‌مندی هرچه بیشتر بازی‌ها از تنظیمات کنترل بیشتر نیز برای صنعت بازی‌سازی بسیار حائز اهمیت است.

اگر با بازی اکشن ماجراجویی Concrete Genie آشنایی ندارید، باید بدانید که این اثر داستان یک نوجوان به‌نام Ash را روایت می‌کند که سعی دارد با نقاشی کردن تخیلات خود روی کاغذ، از مشکلات و سختی‌های زندگی خود فرار کند و دور بماند. در این راه وی متوجه یک فانوس دریایی اسرارآمیز می‌شود که یک قلم جادویی را در خود جای داده که می‌تواند به Ash این امکان را بدهد تا نقاشی‌ها و تخیلات خود را روی دیوارهای شلوغ شهر خود نقش بزند.

بازی انحصاری Concrete Genie که در حال حاضر از طریق فروشگاه آمازون قابل پیش‌خرید است، پیش‌تر قرار بود بهار سال جاری میلادی عرضه شود که با تاخیری چند ماهه به ۸ ماه اکتبر (۱۶ مهر ماه) موکول شد.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده