// یکشنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۱

عذر خواهی ولو برای فاش شدن کاراکترهای Street Fighter V

در راستای فاش شدن تریلر شخصیت‌های جدید Street Fighter V در استیم، ولو بیانه عذرخواهی خود از این اتفاق را منتشر کرد.

قرار بود در روز آخر مسابقات Evo 2019 و رشته Street Fighter V، محتویات جدید این بازی به‌نمایش گذاشته شود که شامل معرفی کاراکترهای جدید بود، اما یک روز قبل از شروع مسابقات ایوو 2019، ویدیو مورد نظر در صفحه استیم بازی استریت فایتر 5 فاش شد. ازاین‌رو تمام زحمات کپکام (Capcom) برای هیجان‌زده کردن هواداران این بازی از بین رفت.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، شرکت ولو (Valve)، به‌تازگی بیانیه‌ای را در استیم کامیونیتی منتشر کرده است و در آن از تمامی هواداران و مسئولان عذرخواهی کرده است. آن‌ها در بیانیه خود اعلام کرده‌اند که مشکلات انتشار، باعث رخ دادن این اتفاق شده است و این مشکل را برطرف کرده‌اند تا در آینده شاهد اتفاقات مشابه نباشیم. همچنین ولو اعلام کرده است که اتفاق رخ داده، ناخواسته بوده است و آن‌ها هم جزو هواداران Street Fighter V به‌حساب می‌آیند، ازاین‌رو تلاش خود را خواهند کرد تا دیگر شاهد اتفاقات مشابه نباشیم.

بااین‌حال هوندا، پویزن و لوسیا شخصیت‌های جدید بازی استریت فایتر V هستند که پس از فینال مسابقات Evo 2019 و رشته Street Fighter 5، در دسترس کاربران قرار خواهند گرفت. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده