نویسنده: روزبه حسینی
// یکشنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۱۵

بازی Zombieland: Double Tap – Road Trip معرفی شد

ناشر بازی Nickelodeon Kart Racers از بازی جدید خود با اقتباس از فیلم جدید Zombieland رونمایی کرد.

GameMill Entertainment در سال‌های اخیر به انتشار آثاری اقتباسی مشغول بوده است که البته هیچ کدام از آن‌ها نتوانستند نظر منتقدان و مخاطبان را جلب کنند؛ به طوری که بازی Cartoon Network: Battle Crashers یک بازی beat’em up با طراحی مراحل خسته کننده بود و از بازی Nichelodeon Kart Racers به عنوان یکی از بدترین بازی‌های سال ۲۰۱۸ یاد می‌شود. حال طی جدیدترین اخبار بازی، این استودیو از بازی بعدی خود رونمایی کرده که باز هم اثری اقتباسی است.

Zombieland: Double Tap نام دنباله‌ی فیلمی کالت با بازی جسی آیزنبرگ، وودی هارلسون، اما استون و ابیگیل برسلین است که در تاریخ ۱۸ اکتبر (۲۶ مهر) اکران می‌شود؛ به همین علت، GameMill Entertainment تصمیم گرفته است تا تنها سه روز قبل از اکران فیلم یعنی ۲۳ مهر، یک بازی از روی آن روانه‌ی بازار کند. این بازی که Zombieland: Double Tap – Road Trip نام دارد از ظاهر چهار بازیگر نام برده شده استفاده خواهد کرد و وقایع آن میان دو فیلم این سری اتفاق خواهد افتاد.

Zombieland: Double Tap – Road Trip یک بازی زامبی محور تاپ داون و Twin Stick (بازی‌های تیراندازی که از دو آنالوگ دسته‌ی بازی برای کنترل شخصیت و هدف گیری استفاده می‌کند) است که علاوه بر بخش داستانی، شامل یک حالت بقا و چالش‌های هفتگی می‌شود. این بازی توسط استودیوی High Voltage Software توسعه می‌یابد؛ استودیویی که ممکن است برخی آن را با بازی Hunter: The Reckoning و سری Conduit بشناسند. این استودیو در سال‌های اخیر بیشتر روی پورت کردن بازی‌های مختلف تمرکز داشته است.

با اینکه استودیوی سازنده‌ی بازی قبلا چندین بازی خوب ساخته است اما سابقه‌ی ناشر بازی این اجازه را نمی‌دهد تا کسی به اثر جدید آن‌ها امید چندانی داشته باشد. تصاویری که از این بازی منتشر شده‌اند نیز کمک چندانی به بهبود این ناامیدی نمی‌کنند.

بازی Zombieland: Double Tap – Road Trip در تاریخ ۲۳ مهر برای پلتفرم‌های نینتندو سوییچ، کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر خواهد شد.

شما کاربران عزیز می‌توانید نظرات خود را درباره‌ی این بازی با ما در میان بگذارید.


منبع Dual Shockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده