نویسنده: مهرداد داودی
// شنبه, ۹ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۵۶

مدیر ارتباطات و امور بین الملل بنیاد ملی بازی های رایانه‌ای منصوب شد

به تازگی، هادی یوسف پور آذری طی حکمی به عنوان مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای منصوب شده است.

با روی کار آمدن صادق پژمان به عنوان مدیریت جدید بنیاد ملی بازی های رایانه ای و از طرفی پایان قرارداد بسیاری از کارکنان بنیاد، تیم مدیریتی بنیاد بازی‌ها در چند وقت اخیر شاهد تغییراتی بوده است. بنابر جدیدترین اخبار بازی در ایران، هادی یوسف پور آذری، به عنوان مدیر ارتباطات (روابط عمومی) و امور بین الملل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای انتخاب شده است. این سمت پیش از این در اختیار علی فخار، یکی از اعضای رسانه‌ی ویدیوگیم در ایران بود. علی فخار البته در دعوت‌نامه ارسالی برای آیین اختتامیه جام قهرمانان بازی‌های ویدیویی ایران، از قطع همکاری خود با بنیاد بازی‌ها خبر داده بود.

بنیاد ملی بازی های رایانه ای

هادی یوسف پور آذری سابقه مدیریت ارتباطات و امور بین الملل سازمان نوسازی شهرداری تهران را داشته است. وی همچنین سابقه برگزاری رویدادهای مختلف و فعالیت‌های رسانه‌ای را داشته است. یوسف پور آذری در جشنواره برترین‌های روابط عمومی ایران نشان ویژه روابط عمومی برتر را برای رعایت استانداردها (علمی-صنفی)، خلاقیت در کار و داشتن کیفیت و کمیت مناسب فعالیت‌ها دریافت کرد.

نظر شما کاربران زومجی درباره جدایی علی فخار از بنیاد ملی بازی‌ها و اضافه شدن هادی یوسف پور آذری به آن چیست؟


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده