// شنبه, ۹ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۵۷

نسخه کنسولی بازی Risk of Rain 2 به شکل Early Access منتشر شد

پیش از خبر رسمی انتشار بازی Risk of Rain 2 برای ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ، نام آن در لیست برخی از فروشگاه‌ها قرار گرفت.

پیش‌تر بود که استودیو Hopoo Games و کمپانی گیرباکس سافتور اعلام کردند که بازی Risk of Rain 2 قرار است برای کنسول نینتندو سوییچ هم منتشر شود. این دو استودیو همچنین گفته بودند که این بازی شوتر سوم شخص قرار است برای دو کنسول دیگر یعنی ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 نیز عرضه شود. در آن زمان کمپانی Gearbox Software اعلام کرد که در تاریخ ۳۰ ماه آگوست (۸ شهریور ماه) اطلاعات بیشتری در مورد پورت شدن این بازی Early Access روی پلتفرم‌های ذکر شده منتشر خواهد کرد.

پیش از آنکه انتشار این بازی برای کنسول‌های نینتندو سوییچ، ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 به‌صورت رسمی و در نمایشگاه PAX West اعلام شود، بر اساس جدیدترین اخبار بازی، نسخه‌های کنسولی این بازی در برخی از فروشگاه‌ها قرار گرفتند. نسخه‌های کنسولی بازی Risk of Rain 2 با قیمتی بیشتر از نسخه‌ی پی سی، به قیمت ۲۹.۹۹ دلار عرضه می‌شوند. اگرچه اضافه شدن بازی به لیست بازی‌های برخی از فروشگاه‌ها هیجان انتشار رسمی آن را از بین برده است، اما همین که این بازی جذاب برای دارندگان کنسول نیز منتشر شود، خبر بسیار خوشحال‌کننده‌ای برای طرفداران خواهد بود.

بازی Risk of Rain 2 در حال حاضر برای تمامی پلتفرم‌های اصلی یعنی پی سی، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ در حالت دسترسی پیش از موعد قرار دارد و منتشر شده است. نسخه پی سی این بازی تاکنون بیش از یک میلیون نسخه فروش داشته است.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده