نویسنده: میلاد فاطمی
// شنبه, ۹ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۱

بازی واقعیت مجازی Borderlands 2 برای پی سی تایید شد

استودیوی گیرباکس پس از عرضه بازی Borderlands 2 VR برای هدست پلی استیشن VR، حال با انتشار تریلری قرار است این نسخه از بازی را به‌زودی برای کاربران پی سی نیز منتشر کند.

طرفداران بازی‌های اکشن و نقش‌آفرینی، قطعا با مجموعه Borderlands آشنایی دارند و حداقل یک بار یکی از نسخه‌های این سری را تجربه کرده‌اند. اگر زومجی را دبال کرده باشید، اطلاع دارید که تا چند روز آینده قرار است نسخه سوم آن نیز به‌صورت رسمی روانه بازار شود.

کمتر از یک سال از زمان انتشار نسخه واقعیت‌مجازی بازی Borderlands 2 برای هدست پلی استیشن VR می‌گذرد. حال در جدیدترین اخبار بازی، استودیوی گیرباکس به‌صورت رسمی با انتشار تریلری خبر عرضه بازی Borderlands 2 VR را برای پی سی اعلام کرد. تمرکز اصلی این ویدیو روی نشان دادن شخصیت‌ها، محیط بازی و اسلحه‌هایی است که برای طرفداران بازی یادآور نسخه اصلی Borderlands 2 است. باتوجه به اطلاعات منتشر شده، کاربران پی سی نیز همانند پلی استیشن 4 می‌توانند برای برنامه‌ریزی حمله خود، سرعت گیم‌پلی بازی را کاهش دهند.

طبق اخبار منتشر شده، بازی Borderlands 2 VR قرار است پاییز برای پی سی منتشر شود. شما می‌توانید از لینک یوتیوب، تریلر معرفی این نسخه از بازی را تماشا کنید.

به‌نظر شما این نسخه از مجموعه محبوب و هیجان‌انگیز Borderlands می‌تواند همانند نسخه‌های اصلی، موفق ظاهر شود یا برعکس به یک اثر زودگذر تبدیل خواهد شد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده