// شنبه, ۹ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۱

تریلر جدید The Sinking City با محوریت گیم پلی بازی روی نینتندو سوییچ منتشر شد

استودیو فراگ‌ورز (Frogwares) به‌تازگی تریلر جدیدی را از بازی The Sinking City منتشر کرده است که گیم‌پلی این بازی را روی نینتندو سوییچ نشان می‌دهد.

در جریان نمایشگاه E3 2019 و رویداد دایرکت نینتندو، استودیو فراگ‌ورز (Frogwares)، سازنده بازی The Sinking City، اعلام کرد که این محصول الهام گرفته از آثار لاوکرفت برای نینتندو سوییچ هم عرضه می‌شود. طبق جدیدترین اخبار بازی، تیم سازنده تریلر جدیدی را از The Sinking City منتشر کرده است که گیم‌پلی این بازی را روی نینتندو سوییچ نشان می‌دهد.

بااینکه نسخه نینتندو سوییچ The Sinking City از نظر بصری همانند سایر پلتفرم‌ها نیست، اما تیم سازنده سعی کرده از تصاویر هنری واقعی و جزئیات قابل قبولی برای بازی استفاده کند. منو بازی The Sinking City از ویژگی صفحه لمسی نینتندو سوییچ پشتیبانی می‌کند و سیستم هدف‌گیری ژیروسکوپی، به‌ شما اجازه می‌دهد که با تکان دادن کنسول، هدف‌گیری کنید. ظاهرا استودیو فراگ‌ورز سعی کرده است استفاده کاملی را از ویژگی‌‌های نینتندو سوییچ داشته باشد. همچنین در ادامه اعلام می‌شود که The Sinking City، با نرخ فریم ۳۰ ثانیه روی نینتندو سوییچ اجرا می‌شود.

یکی دیگر از مواردی که فراگ‌ورز به آن توجه کرده، رفع یک سری ایرادات و بهینه‌سازی‌های بیشتر در بخش لگد زدن سلاح و افکت‌های صوتی است. از نظر هوش مصنوع هم بازی بهینه‌تر از سایر پلتفرم‌ها است و تعداد زیادی از باگ‌های بازی هم رفع شده‌اند. در ادامه می‌توانید تریلر گیم‌پلی بازی The Sinking City را روی نینتندو سوییچ تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده