// شنبه, ۹ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۳۱

شایعه: بازی جدید Resident Evil، نسخه بازسازی Resident Evil 3 است

به‌تازگی یکی از فاش کنندگان اطلاعات از نسخه جدید Resident Evil، در توییتر اعلام کرده که این نسخه جدید همان Resident Evil 3 Remake است.

چندی پیش بود که کپکام (Capcom)، سازنده و ناشر مجموعه Resident Evil، اعلام کرد که در جریان نمایشگاه توکیو گیم شو ۲۰۱۹، نسخه جدید این مجموعه معرفی می‌شود. در ادامه تصاویری از این نسخه منتشر شد که نشان می‌داد با یک بازی کوآپ چهارنفره طرف هستیم. بااین‌حال یکی از فاش کنندگان اطلاعات رزیدنت ایول در توییتر، رشته توییت‌هایی را منتشر کرده که در آن مدعی شده است نسخه جدید رزیدنت ایول، درواقع همان بازسازی نسخه سوم است.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، کاربر AestheticGamer با مراجعه به عکس‌های منتشر شده و اینکه این تصاویر یک دمو ساخته شده با موتور گرافیکی RE Engine را نشان می‌دهد، اعلام کرده که تصاویر منتشر شده مربوط‌به یک حالت 4v1 برای بازی Resident Evil 3 Remake می‌شود. به‌عبارتی کپکام در نمایشگاه پیش روی بازی Resident Evil 3 Remake و بخش چندنفره‌ی آن را نشان می‌دهد.

بااین‌حال گفته‌های AestheticGamer، مدرک معتبری برای این گفته نیست، اما می‌توان امیدوار بود که کپکام در این نمایشگاه Resident Evil 3 Remake را معرفی کند. اعمال یک حالت چندنفره مشارکتی، آن‌چنان دور از ذهن نیست؛ زیرا کپکام در جریان بازسازی نسخه دوم، یک بسته الحاقی عرضه کرد که می‌توانستید بازی را در نقش بازمانده‌های دیگری از راکون سیتی هم تجربه کنید. حال امکان دارد کپکام از این ایده برای خلق یک حالت چندنفره استفاده کرده باشد.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده