نویسنده: علی گودرزی
// جمعه, ۸ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۱۰

گیم‌پلی ۱۵ دقیقه‌ای Cyberpunk 2077 به‌صورت رسمی منتشر شد

سی‌دی پراجکت رد طبق وعده‌ی خود، نمایشی ۱۵ دقیقه‌ای و دیدنی را از گیم‌پلی Cyberpunk 2077 منتشر کرد؛ نمایشی که تمامی مکانیک‌‌های بازی را به‌شکلی مفصل توضیح می‌دهد.

اگر طی این مدت اخبار بازی Cyberpunk 2077، ساخته‌ی جدید و مورد انتظار استودیو سی دی پراجکت رد را دنبال کرده باشید احتمالا می‌دانید که اعضای این استودیو از انتشار یک تریلر جدید و مفصل از گیم‌پلی بازی خبر داده بودند. حالا و درجریان آخرین اخبار بازی، طی رویداد PAX West و دقیقا طبق همان وعده‌ی داده‌شده توسط استودیو لهستانی نام‌برده، ساعت ۲۲:۳۰ امشب به‌وقت تهران، جدیدترین تریلر از گیم‌پلی بازی نمایش داده شد.

Cyberpunk 2077

سال گذشته که سی‌دی پراجکت رد یک نمایش حدودا یک ساعته را از گیم‌پلی بازی نمایش داد؛ حالا این استودیو برای نمایش محتوای بیشتر از بازی خود سراغ مکانیک‌های مختلف از جهان بزرگ Cyberpunk 2077 رفته و در این تریلر جدید و ۱۵ دقیقه‌ای از بازی که به‌شکلی ناپیوسته به‌معرفی انتخاب‌های گیمر، گروه‌های مختلف از مزدورهای موجود در جهان بازی، نقش جانی سیلورهند در بازی، راه‌های مختلف برای پیش‌روی در مراحل و یک‌عالمه مورد دیگر می‌پردازد، بیشتر از قبل می‌توانیم با این بازی جذاب و شدیدا مورد انتظار آشنا شویم و به‌این منظور شما را دعوت می‌کنیم تا تریلر جدید بازی را از یوتیوب تماشا کنید.

Cyberpunk 2077

«سایبرپانک 2077» در تاریخ ۱۶ آوریل سال ۲۰۲۰ (۲۸ فروردین ۹۹) راهی ایکس ‌باکس وان، پلی استیشن 4 و پی سی خواهد شد و تاریخ راه‌یابی آن به گوگل استیدیا هنوز مشخص نشده است.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده