نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۸ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۵۵

انتظار می‌رود سریال Mindhunter تا فصل پنجم ادامه داشته باشد

طبق گفته هولت مک کالانی، دیوید فینچر گفته که انتظار دارد تا سریال Mindhunter تا فصل پنجم ساخته و از شبکه نتفلیکس منتشر شود.

اواخر ماه گذشته بود که فصل دوم سریال Mindhunter (شکارچی ذهن) از شبکه نت‌ فلیکس منتشر شد و فصل دوم این سریال توانست هم نظر بسیار مثبت منتقدان و هم نظر بینندگان را جلب کند، اما تا به امروز این سریال برای فصل سوم توسط نتفلیکس تمدید نشده و انتظار می‌رود که این اتفاق به‌زودی نیز رخ دهد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سریال Mindhunter ممکن است تا فصل پنجم ادامه داشته باشد. طبق خبری که هالیوود ریپورتر منتشر کرده، هولت مک‌ کالانی، بازیگر سریال در یک مصاحبه گفت که دیوید فینچر به او گفته است که انتظار دارد تا این سریال تا فصل پنجم حتی اگر او باعث ضربه خوردن به کیفیت سریال شود، ادامه پیدا کند. مک‌کالانی گفت:

دیوید فینچر بهم گفت: «گوش بده، آماده‌ای تا پنج فصل سریال را ادامه دهیم؟ چون حتی اگر سریال را خراب کنم باید تا فصل پنجم ادامه پیدا کند و من هم قصد ندارم سریال را خراب کنم.» بنابراین من فکر می‌کنم همه ما به ساخت ادامه سریال علاقه داریم و این کار را تا زمانی که دیوید دوست دارد این داستان خاص و جذاب را ادامه دهد، ادامه دهیم.

دیوید فینچر

مک‌کالانی در ادامه گفت که با توجه به فصل دوم سریال که عملکرد بسیار خوبی داشته، فصل سوم سریال Mindhunter ممکن است حال و هوای متفاوتی داشته باشد و وضعیتی متفاوت را به تصویر بکشد. تنها نکته منفی که در حال حاضر وجود دارد این است که تا ساخت و انتشار فصل بعدی این سریال باید خیلی صبر کنیم. اتفاقات فصل دوم سریال Mindhunter در بین سال‌های ۱۹۷۹ تا ۱۹۸۱ جریان داشت و اطلاعاتی از فصل سوم این سریال در دسترس نیست. جاناتان گروف، هولت مک‌کالانی، هانا گراس، آنا تورو و دیمون هریمن، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل دوم سریال Mindhunter حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

همچنین انتظار می‌رود که جو پنهال، نویسنده فیلم The Road (جاده) که وظیفه ساخت سریال Mindhunter را بر عهده داشت، برای ساخت فصل سوم که هنوز شبکه Netflix آن را تمدید نکرده، نیز بازگردد و دیوید فینچر که پیش از این وظیفه کارگردانی ۴ قسمت از فصل اول و ۲ قسمت از فصل دوم این سریال را بر عهده داشته بود، وظیفه چند قسمت دیگر فصل سوم را نیز بر عهده داشته باشد.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده