// جمعه, ۸ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۲۹

بازی Two Point Hospital را می‌توانید برای مدتی به رایگان بازی کنید

بازی Two Point Hospital به مناسبت انتشار بسته‌ی الحاقی جدیدش هم اکنون به صورت رایگان در استیم در دسترس قرار گرفته است.

بازی Two Point Hospital که سال گذشته برای پی سی منتشر شد، یک جانشین معنوی برای بازی شبیه‌ساز کلاسیک Theme Hospital است که در سال ۱۹۹۷ در دسترس بازیکنان قرار گرفت و در آن وظیفه‌ی مدیریت یک بیمارستان به شما سپرده می‌شد. استودیوی سازنده‌ی این بازی یعنی Two Point، استودیو نسبتا جدیدی است که در سال ۲۰۱۶ و توسط برخی از اعضای سابق استودیو لاین‌هد تاسیس شد و کمپانی سگا نیز به تازگی این استودیو را خریداری کرده است. 

برای بازیکنانی که مشتاق‌اند بازی Two Point Hospital را تجربه کنند، این بازی هم اکنون تا تاریخ دوشنبه ۱۱ شهریور ماه به صورت رایگان در استیم قابل دسترسی است.

اگر از بازی Two Point Hospital لذت می‌برید خوب است بدانید که این بازی هم اکنون تا تاریخ ۱۴ شهریور شامل ۵۰ درصد تخفیف می‌شود و شما می‌توانید این بازی را با مبلغ ۱۷.۴۹ دلار خریداری کنید. همچنین دو بسته‌ی الحاقی پیشین این اثر، Tropical-themed Pebberley Island و Snowy Bigfoot، شامل ۳۳ درصد تخفیف و جدیدترین بسته‌ی الحاقی بازی یعنی Close Encounters نیز شامل ۱۰ درصد تخفیف می‌شود. همچنین یک پک Retro Items با قیمت ۴.۹۹ دلار که شامل ۲۶ آیتم قدیمی از جمله یک گرامافون برای تزئین بیمارستانتان می‌شود، به بازی اضافه شده است.

بازی Two Point Hospital تا اواخر سال ۲۰۱۹ برای پلی‌ استیشن 4، ایکس باکس وان و همینطور نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد. در ادامه می‌توانید تریلر جدیدی را که برای این بازی منتشر شده است تماشا کنید.

دانلود از آپارات


منبع eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده