// جمعه, ۸ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۱

تریلر جدید Gears 5 نقشه‌های بخش چندنفره بازی را نشان می‌دهد

به‌تازگی تریلری جدید از بازی Gears 5 منتشر شده است که نقشه‌های بخش چندنفره آن را نمایش می‌دهد.

بر اساس جدیدترین اخبار بازی و با نزدیک‌تر شدن به تاریخ انتشار بازی Gears 5، کمپانی مایکروسافت تریلری جدید از این اثر محبوب منتشر کرده است که تمامی ۱۱ نقشه‌ی بخش چندنفره بازی را نشان می‌دهد که قرار است هنگام انتشار بازی در دسترس باشند. ۷ عدد از این نقشه‌ها با نام‌های Asylum ،Bunker ،District ،Exhibit ،Icebound ،Training Grounds و Vasgar مربوط به حالت‌های Versus و Horde بازی هستند و باقی آن‌ها نیز به حالت Escape اختصاص دارند.

Asylum به‌عنوان یک نقشه‌ی کلاسیک از سری Gears شناخته می‌شود. نقشه‌ی Bunker بازیکنان را در حالتی قرار می‌دهد که باید یک‌سری نقاط مهم یا چک‌پوینت را کنترل کنند. District نبردها را به خیابان‌ها می‌برد و نقشه‌ی Exhibit شما را در محیطی محدود قرار می‌دهد که توسط لیزرها احاطه شده است و باید در آن محیط با حریفان مبارزه کنید. Icebound همان‌طور که از نامش پیدا است شما را به یک نقشه‌ی سرد و یخ‌بندان می‌برد و در نهایت نقشه‌های Training Grounds و Vasgar هم بازیکنان را وارد میدان‌های نبردی می‌کند که باید از فواصل دورتر به یکدیگر شلیک کنند. به‌طور خلاصه هریک از نقشه‌های ذکر شده محیط و موقعیت منحصر‌به‌فردی را پیش‌روی شما قرار می‌دهند که باید با استراتژی خاصی آن را کنترل کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

چهار نقشه‌ی باقی‌مانده نیز با نام‌های The Hive ،The Descent ،The Mines و The Gauntlet به حالت Escape اختصاص دارند. به‌گفته‌ی کمپانی مایکروسافت و استودیو کوالیشن، پس از انتشار بازی نقشه‌های بیشتری هم برای این اثر شوتر ارائه خواهد شد و کاربران قادر خواهند بود نقشه‌های موردنظر خود را با Map Builder بسازند و آن‌ها را با دیگران به اشتراک بگذارند. بازی Gears 5 قرار است در تاریخ ۱۰ ماه سپتامبر (۱۹ شهریور ماه) برای پی سی و ایکس باکس وان منتشر شود. پیش‌تر در زومجی مشخصات سخت‌افزاری مورد نیاز این بازی را مطالعه کردید.

نظرات خود را در مورد نقشه‌های بخش چندنفره بازی با زومجی و کاربرانش در میان بگذارید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده