// جمعه, ۸ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۱

تریلر جدید Monster Hunter World: Iceborne هیولای Zinogre را نشان می‌دهد

شرکت کپکام در تریلر جدیدی که از بسته الحاقی Iceborne بازی Monster Hunter World منتشر کرده است، هیولای Zinogre را به‌نمایش می‌گذارد.

براساس جدیدترین اخبار بازی و با نزدیک‌تر شدن به تاریخ انتشار بسته الحاقی Iceborne بازی Monster Hunter World، شرکت Capcom یک تریلر جدید از این بسته منتشر کرده است که هیولایی با نام Zinogre را نشان می‌دهد. این تریلر به بازگشت این هیولا که یکی از پرطرفدارترین موجودات بازی است اشاره دارد. Zinogre برای اولین‌بار در سال ۲۰۱۱ وارد این مجموعه شد و توانست به یکی از محبوب‌ترین موجودات در بین طرفداران تبدیل شود. باتوجه‌به اینکه Zinogre قدرت و ضربات خود را با استفاده از الکتریسیته وارد می‌کند، شکار کردن و از پای در آوردن آن کار راحتی نخواهد بود. همان‌طور که در تریلر نیز می‌توانید مشاهده کنید، طراحی هیولا به‌گونه‌ای است که که برای شکست دادن آن باید خود را درگیر نبردی نفس‌گیر کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

خبر دیگری که در مورد این بازی اخیرا منتشر شده این است که فاز بتای این بسته الحاقی از امروز آغاز می‌شود. بازیکنان نسخه پلی‌استیشن 4 از امروز مورخ ۳۰ ماه آگوست تا یکم ماه سپتامبر (۸ تا ۱۰ شهریور ماه) و بازیکنان نسخه‌ ایکس‌باکس وان از تاریخ دوم تا پنجم ماه سپتامبر (۱۱ تا ۱۴ شهریور ماه) قادر خواهند بود وارد بتای بسته الحاقی Iceborne بازی Monster Hunter World شوند و پیش از انتشار رسمی، آن را تجربه کنند. بازی Monster Hunter World: Iceborne قرار است در تاریخ ۶ ماه سپتامبر (۱۵ شهریور ماه) برای ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 منتشر شود. دارندگان نسخه‌ی پی سی بازی باید تا سال آینده میلادی برای انتشار این بسته صبر کنند.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده