نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۸ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۱

سازنده The Last Guardian به دنبال ناشر برای بازی جدید خود است

فومیتو اوئدا اخیرا در مصاحبه‌ای اعلام کرده که مراحل ابتدایی بازی جدید خود را پشت سر می‌گذارد و به دنبال ناشر برای آن است. 

فومیتو اوئدا یکی از بازیسازان صاحب‌سبک ژاپنی است که ساخته‌های ارزشمندی چون ICO، Shadow of the Colossus و The Last Guardian را ساخته است. با اینکه پروسه ساخت بازی «لست گاردین» او بسیار طولانی شد و حتی شاهد تغییر نسل در این بازه بودیم، اما سه سال پس از انتشار آن اثر این روز‌ها اوئدا در حال کار روی بازی بعدی خود است. در این راستا اوئدا اخیرا مصاحبه‌ای با سایت پالیگان داشته و اعلام کرده که مراحل ابتدایی و آماده‌سازی یک پروتوتایپ اولیه از بازی را پشت سر می‌گذارد:

مدت زمان نسبتا طولانی آماده کردن یک نسخه اولیه از بازی برای ما مفید بود و پیشرفت خیلی خوبی داشتیم. بازی جدید ترکیبی از المان‌های آشنای همیشگی با ویژگی‌های کاملا جدید خواهد بود. 

البته اوئدا در ادامه اشاره کرد که او و تیمش در این مدت با آزادی‌عمل بالا و بدون داشتن تعهدی برای انتشار بازی در حال آماده‌سازی یک نسخه اولیه از آن بودند و همین هم باعث شده تا راحت‌تر بتوانند روی جنبه‌های مختلف بازی فکر کنند. اما کم کم با تمام شدن این مقطع، آن‌ها به دنبال یک ناشر برای بازی می‌گردند. اوئدا اعلام کرده که ناشران خوب حتی با دیدن یک ایده کلی و بسیار ساده از بازی هم می‌توانند در مورد آن تصمیم بگیرند و به همین دلیل هم نیازی نیست که او و تیمش خیلی طرح اولیه پیچیده و پرجزییاتی را آماده کنند و ترجیح می‌دهند وقتی را که برای آماده کردن یک طرح اولیه پرجزییات می‌گذارند، صرف ساخت خود بازی کنند. 

اوئدا آخرین بار سال گذشته در مورد بازی جدیدش صحبت و اعلام کرد که این پروژه هم مقیاسی در حد و اندازه ساخته‌های قبلی وی خواهد داشت. نظرات خود را در مورد توضیحات اوئدا با زومجی در میان بگذارید. 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده