نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۸ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۱

تریلر هنگام انتشار بازی Man of Medan

اولین بازی از سری بازی‌های ترسناک سری Dark Pictures با نام Man of Medan امروز در دسترس قرار خواهد گرفت و به همین مناسبت سازندگان تریلر جدیدی از آن منتشر کرده‌اند. 

استودیو سوپرمسیو گیمز که آن را با بازی Until Dawn می‌شناسیم، چندی پیش یک مجموعه آنتولوژی ترسناک تحت‌عنوان Dark Pictures معرفی کرد که قرار است شامل چند بازی مختلف باشد. اولین نسخه از این بازی‌ها با نام Man of Medan امروز برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی منتشر خواهد شد. داستان بازی در مورد گروهی پنج‌نفره از اشخاص آمریکایی است که در حال سفر به اقیانوس آرام هستند اما در میان راه دچار طوفان شده و پس از آن هم متوجه می‌شوند که در کشتی به جز آن‌ها ارواح وحتشناکی هم حضور دارند که قرار نیست اوقات خیلی خوبی برای شخصیت‌های بازی رقم بزنند!

Man of Medan را هم می‌توان به شکل آفلاین تک‌نفره یا چندنفره بازی کرد و هم اینکه بازی از یک حالت Co-Op دونفره پشتیبانی می‌کند. مثل ساخته قبلی سوپرمسیو در این بازی هم تصمیم‌گیری‌ها نقش مهمی در تعیین سرنوشت شخصیت‌ها دارند و ممکن است پایانی خوش یا بد را برای آن‌ها رقم بزنند. این بازی امروز منتشر خواهد شد و به همین دلیل هم سازندگان تریلر جدیدی از آن نمایش داده‌اند که به دلیل قابل‌پخش نبودن از طریق آپارات، در ادامه می‌توانید آن را در یوتیوب تماشا کنید:

تماشای ویدیو در یوتیوب

تریلر هنگام انتشار Man of Medan بخش‌هایی از بازی و همینطور شخصیت‌های آن را نشان می‌دهد. همچنین نمره‌های بازی چند روز پیش منتشر شدند و زومجی هم نمره ۷.۵ را برای این بازی درنظر گرفت. شما می‌توانید خلاصه‌ای از بررسی بازی Man of Medan را در ادامه بخوانید:

برای مخاطبانی که می‌توانند با یک بازی اشکال‌دار اما موفق در ارائه‌ی محتوایی متناسب با برچسب قیمت خود کنار بیایند، The Dark Pictures: Man of Medan محصول لایق توجهی خواهد بود. محصولی که سازندگان مشخصا آن را با منابع کمتری نسبت به اثر موفق قبلی خود یعنی Until Dawn تولید کرده‌اند اما هم به تنهایی در تبدیل شدن به یک بازی ترسناک با داستان‌گویی تعاملی موفق می‌شود و هم در وسوسه‌ی مخاطب برای بازی‌های بعدی یک مجموعه جدید مشکل خاصی ندارد. نتیجه هم آن است که وسط توجه به ایرادهای فنی و مهم بازی و افت قابل توجه سطح کیفی آن در برخی بخش‌ها، Man of Medan محصولی باشد که گیمرهایی را که به هدف تجربه‌ی یک Until Dawn دیگر به سراغش بروند، ناامید نحواهد کرد. 


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده